164

سال جدید اومد

  

 

البته حال خوش ما در این سال

بستگی کامل به وضعت سیاسی و اقتصادی  کشور داره

یعنی ممکنه در سال جدید

برخلاف رویه معمول 46 سال اخیر

شاهد

کاهش قیمت ارز ( افزایش ارزش ریال )

کاهش بیکاری

کاهش  اجاره خونه ها

کاهش هزینه های زندگی

اعم از خوراک و پوشاک و تحصیل و درمان و ....

و

خیلی چیزهای دیگه باشیم ؟


هنوز امیدوارم !!!

و آدمی به امید زنده هست

برای همین  می خوام

سال نو  رو به شما تبریک بگم

با این امید  که امسال سالی متفاوت باشه با کل 46 سال پیش از اون  !!!

46 سال  !!!

چقدر زود گذشت !!!

چه رنجها و چه دردهایی که تحمل نکردیم

بگذریم

...

این نیز بگذرد .


نظرات 5 + ارسال نظر
قره بالا جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 14:32

من تبریک نگفتم؟؟؟
سال نو مبارک
ان شاءالله سال خوبی باشه براتون و برای همه

ممنونم قره بالام
من هم امیدوارم سالی پر از سلامت و پول داشته باشی

هانیه سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 02:27

سلام عیدتون مبارک گیله مرد

سلام
ممنونم خاخور
سال نوی تو هم مبارک

مامان یک فرشته پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ساعت 23:11 http://Parvazeyekfereshte.blogsky.com

سلام
عیدت مبارک مونپارناس
هممون به امید زنده ایم
به قول شاعر که میگه وطنم عید من آن روز مبارک بادم //که تو آبادی و من آزادم
امیدوارم سال خوبی برای همه باشه

سلام میف
من هم امیدوارم
سالهاست که امیدوارم ...

Soly پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ساعت 10:53

سلام و درود جناب مونپارناس
امیدوارم ، آرزوهای زیبای شما به وقوع بپیوندد و نور و روشنایی پروردگار مهربان بر زندگی تان همیشه جاری باشد.

سلام سولماز
من هم بهترینها رو برات در زندگی ات آرزو میکنم

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ساعت 01:41 http://Www.temmuz.blogsky.com

عیدتون مبارک جناب مونپارناس.
ایشالا که روزنه امیدی باشه امسال

عید تو هم مبارک گیل پیشی
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد