166


فیلم خوش شانس

  THE  LUCKY ONE   

ساخته شده در سال   2012

این فیلم داستان یه پسر آمریکاییه در عراق مشغول خدمت  توی ارتشه 

روزی در جریان یه عملیات ، یه چیزی میبینه روی زمین که برق می زنه

می ره برش داره که خمپاره می خوره  سر همون جایی که چند لحظه قبل  بوده 

و چند نفری که کنارشون بوده میمیرن

اون چیز براق  در واقع  عکس یه زن جوون آمریکاییه

 

 

 با نوشته ای در  پشتش به این مضمون : سالم بمون

ظاهرا از جیب یا کیف یه سرباز دیگه افتاده زمین

عکس رو به هر که نشون میده کسی نمی دونه این عکس مال کی بوده

در طول خدمت بارها هم  واحدی هاش دچار حادثه و مرگ میشن

 اما اون چیزیش نمیشه

خدمتش  در حالی تموم میشه که اون سلامت خودش رو

 مدیون اون عکس و دعای پشتش میدونه

پس  سعی میکنه بگرده و اون دختر رو پیدا کنه

تا اینجا تازه اول داستان هستیم

اگر از فیلمهایی با مضمون عشق و عاشقی خوشتون میاد 

بشتابید که غفلت موجب پشیمانی است .



پ. ن 1 :

 لینک دانلود فیلم



پ.ن 2:

بیستم رمضان شد

ماه رمضون دیگه افتاد توی سرازیری

و متاسفانه

 کاهش چشمگیری در وزن نداشتم

علتش افراط در خوردن غذا در افطار یا سحر  نیست

امسال در طول رمضان ، تا به  امروز ،  اصلا ورزش نکردم !!!

دوچرخه سواری که چهار ماهه تعطیله

پینگ پنگ هم  به علت تعطیلات رسمی مختلف

و 

آسیب و متعاقب اون  درد ناحیه  آرنج منتفیه

 ظاهرا این آسیب که خیلی هم شیک و با کلاسه

 و بهش "تنیس البو  " میگن

  حالا حالاها همدم منه

ای خدا !!

همدم بهتر از این نبود نصیبم کنی

این همه آپشن برای همدم آدم  هست ....

همدم من حتما باید درد و مرض می بود ؟!!!



نظرات 7 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 02:42 http://mahinoghree.blogfa.com

کنجکاو شدم فیلم و ببینم.
این چند وقت فیلم زیاد دیدم.
ولی عاشق فیلم (شمشیرزن دوره گرد) شدم.
تو وبم هزاربار ازش گفتم انقدر ازش خوشم اومده.

فیلمش قشنگه
خوشت میاد
از اون فیلمهایی نیست که ادای روشن فکری در میارن
و
مغز آدم رو رنده می کنن
ساخته شده برای دیدن و لذت بردن
فکر کنم لینکی که گذاشتم نسخه بدون سانسورش باشه
زیاد صحنه نداره
شاید یکی دو تا و اونهم زیر یک دقیقه
فکر کنم بتونی بدون نگرانی توی خونه ببینیش

قره بالا پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 13:09

بله درست میگید
باید کمش کنم

تصمیمی بالغانه

قره بالا پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 00:12

بابا من کجا فیلم میبینم
من خیلی کم پیش میاد فیلم ببینم


مگه شما روزانه action ندارید؟
غذا درست کردن و نوشتن های طولانی فعالیت محسوب نمیشه؟


چرا اتفاقا دیدمش
خیلی دوسش دارم
مرسی


بوخودا من لوس نیستم

خوب این فکر برام پیش اومد که توی رشته شما که فرصت
سر خاروندن نیست تو چطور همچین فیلم غیر مشهوری رو دیدی ؟
فکر کردم توی دبیرستان یا عمومی فیلم بین بودی


پ.ن :
" من لوس نیستم"
باشه لوس بودن تخفیفت
اما
تو رو خدا بزرگ شو و انقدر راحت با همسرت قهر نکن
بزبون خودتون
قهر مثل یه آنتی بیوتیکه
اگر زیاد برای کسی استفاده اش کنی
نسبت به اون شخص کم اثر میشه
تپل هم که خونسرد عالمه
و همین دوز های اولیه هم بهش بی اثر !!!
پس دیگه تجویزش نکن

قره بالا سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 17:56

این فیلم رو چند سال پیش دیدم
تنها عایدی که داشت این بود که سطح توقعاتم از زیبایی پسرا بالا رفت
بس که این زک افرون لعنتی خوشگوله



بابا اون اسپلینت فقط واسه موقع درد نیست که الان هم ببندید دا


گیلی جون از تو انتظار نداشتم ها، بابا من اینهمه خودمو میکشم اینجا ، بعد تو میای میگی برو ارتوپد؟؟؟؟ منو باش به کیا امید دارم که برام تبلیغ کنن


تزریقش ارزونه ها
حتی ۴۰ تومنم درنمیاد

"این فیلم رو چند سال پیش دیدم "
امان از دست شما فیلم بین ها !!!
فقط برام جای سواله
پس تو کی درس می خوندی که حتی از من هم بیشتر فیلم دیدی ؟!!!





"بابا اون اسپلینت فقط واسه موقع درد نیست که الان هم ببندید دا "
پناه بر امیر !!!
من فکر می کردم فقط موقع action باید استفاده بشه !!!
چقدر خوب شد !!!
اونی که من خریدم خیلی های کلاسه
فکر کنم اگه بزنم
چشم نصف همکارام از حسادت درآد !!!
ددم وای !!!




"گیلی جون از تو انتظار نداشتم ها، بابا من اینهمه خودمو میکشم اینجا ، بعد تو میای میگی برو ارتوپد؟؟؟؟ منو باش به کیا امید دارم که برام تبلیغ کنن"
ناراحت نباش قره
توی اول وبلاگم ، اون بالا سمت راست
توی
"وبلاگهایی که می خونم "
یه تبلیغ درست و حسابی
و همیشگی !!!
برات گذاشتم .
مگه تا حالا ندیدیش ؟!!!





" تزریقش ارزونه ها حتی ۴۰ تومنم درنمیاد"
جواب به سبک قره بالای لوس !!! :
خو از آمپول میترسم .... !!!


یاسی دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 23:58

سلام دوست جان
اخی..بلا دوره انشاا....امیدوارم مشکلت بزودی رفع بشه...

ممنونم یاسی
دلم به همین پینگ پنگ خوش بود
اون هم حالا اینطوری شده
من هم امیدوارم ...

گیل‌پیشی یکشنبه 12 فروردین 1403 ساعت 16:28 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام جناب مونپارناس.
نمیشه داستان فیلم رو تا آخر تعریف کنید
میگن تو ماه رمضون آب بدن کم میشه، برا همون فکر می‌کنیم که کاهش وزن داشتیم. مقطعیه.
ایشالا درد آرنجتون زودتر خوب میشه. امگا ۳ و کلیسیم و تغذیه حاوی کلیسیم خوبه واسه دردهای استخوانی و مفصلی. البته تحت نظر دکتر. سنجد هم که عالیه.
حتما پیش یه ارتوپد برید.

سلام گیل پیشی

" نمیشه داستان فیلم رو تا آخر تعریف کنید"
اینجا نمیشه چون
ممکنه کسی بخواد ببینه و با گفتن من
مزه دیدین فیلم از دست بره
ولی چرا خود فیلم رو نمیبینی ؟!!!
قشنگه ها !!!
با این وجود
اگه خواستی بهم بگو
میام توی وبلاگت و توی یه پیام خصوصی
برات داستانش رو تا آخر میگم




"میگن تو ماه رمضون آب بدن کم میشه، برا همون فکر می‌کنیم که کاهش وزن داشتیم. مقطعیه "
برای یکی دو کیلو کاهش وزن شاید اما برای 5 کیلو نه . من سالهای گذشته
در حد 5 کیلو کم می کردم البته بعد دو هفته بر می گشت !!!



"امگا ۳ و کلیسیم و تغذیه حاوی کلیسیم خوبه واسه دردهای استخوانی و مفصلی"
البته " تنیس البو" استخوانی و مفصلی نیست
کشیدگی رباط یا همون تاندون هاست
چاره اش هم استراحت دادن و عدم فشار به تاندون آسیب دیده هست
یعنی بازی نکردن



"حتما پیش یه ارتوپد برید. "
هزینه ..
هزینه ...
هزینه ....
واقعا از این کلمه بیزارم گیل پیشی
اما خبر خوب ایکه همزمان با من چند نفر دیگه هم
به همین عارضه مبتلا شدن .
پولدارهاشون دکتر رفتند .حاصل ، زدن آمپول و
بستن یه وسیله به آرنج بود .من هم اون وسیله رو خریدم و
بیش از 300 تومن هزینه یه ذره پارچه و پلاستیک و کش شد !!!
منتظرم بعد تعطیلات و تقریبا با سه هفته
استراحت دادن به تاندون کش اومده !!! اون وسیله رو
به آرنجم ببندم و یه کم بازی کنم و ببینم دنیا دست کیه
دست منه یا اون تاندون آسیب دیده !!!
اون نفری که دکتر رفت و آمپول زد از همون قبل عید
با اون آرج بند مخصوص بازی رو شروع کرد
و مشکل خاصی نداشت .
من هم امیدوارم این سه هفته بازی نکردن
معادل اون آمپول عمل کنه
از تو چه پنهون
از آمپول یه کوچولو خوشم نمیاد
می ترسم ؟!!!!
جدا تکذیب می کنم !!!

مورچه یکشنبه 12 فروردین 1403 ساعت 04:16 https://hana98r.blogsky.com/

به نظر من فیلم هایی که تو سال ۲۰۱۲ ساخته خیلی توش فیلم های قشنگ پیدا میشه منم چند تا فیلم مورد علاقه دارم تو سال همه ۲۰۱۲ ساخته شده

سلام مورچه
این فیل قشنگ هست ولی بعد دیدنش احساس کردم از
اون فیلم هایی هست که فقط یک بار دیدنش کافیه
اینو مقایسه من با فیلم " بچه" چاپلین یا " هفت سامورایی "
که میشه چند باره دیدشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد