167

 

 

پ.ن 1 :

متن این  پست فقط همون     هست که دیدین!!!

این روش نوشتن  هم الهام گرفته شده از

 پست  13 فروردین

گیل پیشی

ظاهرا امسال

 سوپر مینیمال نویسی

 قراره همه گیر بشه !!!

برو که رفتیم گیل پیشی  !!!



پ.ن2 :

برای  پست بعدی 

بین

یا

گیر کردم  !!!

پشت هر کدوم  یک دنیا حرف خوابیده

ببینم کدومش بیانگر بهتری برای  افکار و نظراتم  هست

فعلا تا پست بعدی وقت برای فکر کردن هست



پ.ن 3 :

احساس می کنم این روش  نوشتن

مثل فیلمهای سینمایی با انتهای باز   می مونه  و

در این دوره و زمونه  که کسی حوصله خوندن نداره

 راه خیلی خوبی  برای بیان افکار و احساسات نویسنده  هست !!!!

فعلا  یه بیست تایی ایموجی دیگه هست 

تا پستهام  تکراری نشن

بعد اون ناچارا باید برم سراغ ترکیبهای دوتایی از اونها

مثل 

چه شود !!!

تعداد"  ترکیب  دو از  بیست و پنج" 

رو توی ریاضیات  دبیرستان

  خونده بودم

ولی یادم نمونده

این تعداد هر چه هست برای کل سال 1403 کافیه

ممنون گیل پیشی !!!

پنجول ها ت

 همیشه  تیز و تمیز  باد !!!



نظرات 9 + ارسال نظر
گیل‌پیشی چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 23:51 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام جناب مونپارناس. خوبید؟
کمتر می‌نویسید

سلام گیل پیشی
درگیر زندگی روزمره هستم . یکنواخت و حوصه سر بر
بیشتر خواننده وبلاگ هستم تا نویسنده اون

گیل‌پیشی چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 15:03 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام جناب مونپارناس. عیدتون مبارک.

سلام گیل پیشی
عید تو هم مبارک
سال خوبی پیش رو داشته باشی

یاسی سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 01:34

سلام دوست جان
بنظرم گل و موسیقی ترکیب جالبی هستن...از هر دوشون بگو....

سلام یاسی
کل متن فقط یه شوخی بود مرتبت با یه پست از " گیل پیشی "
مگه من میتونم بدون نوشتن کمتر یه پاراگراف منظورم رو در مورد چیزی برسونم ؟
من و مینیمال نویسی؟
دق می کنم
مگه میشه ؟!!!
مگه داریم؟!!!




پ.ن :
آخ از این کم نوشتنت !!!
آخه چرا چیزی نمی نویسی بابا ؟
قرار شده سالی یه دفعه بنویسی یاسی ؟

پونیو پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 00:28

شدیدا موافق این سبک از نوشته ام بویژه برا نظر گذاشتن

ممنونم که بهم یادآوری کردی
دیگه برات نظر بیش از یه خط نمی ذارم
می بخشی بعضی اوقات نظرهام در وبلاگت طولانی شدند.

گیل‌پیشی چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 16:03 http://Www.temmuz.blogsky.com

ممنون از لطفتون.
همیشه سلامت و شاد باشید جناب مونپارناس.
تا حالا کسی از پنجول‌هام تعریف نکرده بود

خوب تعریف هم داره دیگه
پنجول به این تمیزی و تیزی
تعریف نداره ؟!!!


قره بالا سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 17:50

عاشق آخرش شدم
گیلی جون ببین چه کردی


گیل‌پیشی سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 17:46 http://Www.temmuz.blogsky.com

بله !!!
اینطوری هاست پیشی خانوم !!!
اثر پروانه ای که شنیدی؟
اونجا یه می نویسی
و
اینجا یه ظاهر میشه !!!!

پونیو سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 12:12


هانیه سه‌شنبه 14 فروردین 1403 ساعت 11:20

خیلی بامزه بود ..

بامزگی از خودتونه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد