165

زمان : حدود سه و پنجاه دقیقه صبح

لوکیشن : داخلی

دوربین

نور

صدا

اکشن !!!

....

 

 

خورشید :   از صدای زنگ موبایلم  بیدار شدی یا  سر و صدای من باعث شد؟

من : صدای زنگ موبایل 

 می دونی که من خوابم سبکه 

و مثل یه ماهی 

همیشه  اون بالا بالاهای دریای خواب  

نزدیک به سطح شناورم  

کمتر توی عمقم !!

خورشید :  من باید اون ماهی باشم چرا تو هستی ؟!!

من :  ؟؟؟ !!!


 قضیه به همینجا ختم نشد

تا خود اذان حداقل سه بار گوشه و کنایه در مورد ماهی بودنم  شنیدم

چرا ؟!!!

چون ایشون متولد ماهی هستن که سمبلش ماهی هست

حالا  ایشون فکر میکنه  توی خونه ما 

اجازه انحصاری استفاده از ماهی و سمبل هاش منحصر به ایشونه !!!

اگه اینطوره

 پس چرا وقتی ماهی می خرم  یهویی ناپدید میشه

و تمیز کردن ماهی هر بار می افته گردن نازکتر از موی من !!!!



پ.ن :

زنها مثل قالی هستن

اگه در جهت خواب روشون دست بکشی لطیفن و دلخواه

اما

وای به وقتی که جهت رو اشتباه تشخیص بدی

تا حالا سعی کردین برعکس خواب فرش

با جارو دستی یه فرش رو جارو کنین ؟!!!


نظرات 7 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 02:45 http://mahinoghree.blogfa.com

من طرف خورشیدم.
خودمم آخه اینجوریم.

پناه بر امیر !!!

قره بالا جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 14:32

عاشق خورشید خانمم اصلا

من هم همینطور !!!

یاسی پنج‌شنبه 9 فروردین 1403 ساعت 23:55

سلام دوست جان
اخی...الهی...خورشید خانم اسفند ماهیه؟؟ پسر بزرگه منم متولد اسفند ماهه...

سلام یاسی
... و از علاقه مندان گردنبند ماهی
سمبول ماه اسفند
البته از نوع طلا !!!!

soly پنج‌شنبه 9 فروردین 1403 ساعت 17:34


لبخند بزن فقط

مگه راه دیگی هم هست سولماز؟!!!
آدم بازنده هم که باشه باید بازنده باکلاسی باشه
از بس توی مسابقات پینگ پنگی که میرم میبازم و حذف میشم
بازنده خوب بودن رو یاد گرفتم
لبخند می زنم
و
با برنده دست میدم
حتی
اگه اشه اگه برنده نوجوون یا کوچکتر باشه
از بازی اش تعریف هم ممکنه بکنم !!!
همچین بازنده خوب و باحالی هستم من !!!

پونیو دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 10:13

از خورشید خانم خوشم میاد... زن زندگیه خدا برای هم نگهتون داره

مرسی پونیو
ولی می دونی که گل بی خار خداست؟

همینطور که اگه خودت نمی گفتی پهلوون رو
لای در پرس کردی باورم نمیشد تو اینکار رو بکنی
خورشید هم فقط نور و گرمای لذت بخش نداره
نور و شعله های سوزانی هم داره
بایدگاهی ازش دور باشی و
مجهز به عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب !!!


زندگیه دیگه ، برای کسی اعصاب و روان طبیعی باقی نذاشته
بیشتر ماها توی این وضعیت اقتصادی کشور
تحت فشار روانی داریم زندگی می کنیم
و مثل آتش زیرخاکستر هستیم
و منتظر بهونه ای برای اشتعال !!!
از دعوای مردم توی کوچه و خیابون بخاطر چیزهای بی ارزش بگیر تا ...

گیل‌پیشی یکشنبه 5 فروردین 1403 ساعت 17:57

سلام جناب مونپارناس.
خواستن باهاتون شوخی کنن دیگه.
خانم و آقا نداره به نظرم. همه یه اخلاق و قلق خاصی دارن. این آقای همکار یه لحظه مهربونه، بعد یهو بداخلاقه. امروز میگه خسته‌م، میگم کارتو بده من انجام بدم، میگه با زبون روزه حرصم نده! میگی اصول ثبت اینه، عصبانی میشه.

حق با توئه
همه ش شوخی بود



پ.ن :
امان از این آقای همکارت !!!

بندباز یکشنبه 5 فروردین 1403 ساعت 16:43

سلام مونپارناس
سال نو مبارک!
امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید. تندرست و شاد و پیروز.
:)
سالی پر از خوابهای عمیق و با آرامش.
این مثال رو زدی، یاد توته تیغی افتادم! همون جوجه تیغی اما از زبون برادرزاده ی چهارساله م.

سلام بند باز
سال نوی تو و استاد " جان" بخیر و خوشی
سالی توام با سلامت و رفاه براتون آرزو می کنم .



پ.ن :
آه ....
خوابی عمیق و با آرامش
آنچه یافت می نشود
آنم آرزوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد