48

بدون شرح

نظرات 6 + ارسال نظر
بندباز سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 20:19 https://dbandbaz.blogfa.com/

دوباره سلام
من هم ازش یک گلدون توی خونه دارم. منتها مال من پاپیتال مینیاتوری هست.
اون بزرگ ها که گفتی رسما درختی رو که بهش چسبیدند، خفه می کنند و درخت بعد از یک مدتی خشک میشه. چون تمام نور رو برگهای پیچک میگیره... من بودم پای بقیه درختها نمی کاشتمشون.

سلام
فکر کنم عکسش رو دارم
اگر تونستم توی ییکو فایل آپ لودش می کنم و آدرسش رو برات میذارم ببین
اون شکلی نیست که درخت رو نابود کنه
درخت چناری که دورش رو گرفته تا ارتفاع بالا شاخه و برگ آنچنانی نداره

بیشت شبیه به اینه که درخت یه شلوار از جنس پاپیتال پوشیده باشه
فکر نمیکنم این شلوار اونقدر بتونه بالا بیاد که راه تنفس درخت رو ببنده

رافائل سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 12:17 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام.
این عکس عالیه. خود خود زندگی.
در خصوص اون کامنت: بعضی ها به قول خودشون میخوان کوول باشن اینجوری تبلیغ میکنند.
من از این کامنتها زیاد دارم. تائیدشون نمیکنم. خلاص!

سلام
رافی خانوم
یه چیز رو محرمانه بهت بگم؟
به اسم نویسنده نظر و اسم نویسندگان کتابها توجه کردی؟
ظاهرا این بار خیاط در کوزه افتاده

یاسی سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 10:28

سلام مونپارناس جان
به به..چه عکس هنری زیبایی...یادش بخیر ما هم ازین پیچک ها داشتیم..اگر پای یه دیوار بکاریشون جری رشد میکنه که تمام دیوار رو در بر میگیره...واقعا دوست داشتنیه این گیاه...

سلام یاسی
مطمئنی از این مدل بود؟
این از این مدل پیچک های متداول نیست که ساقه اش نرم و علفی باشه
بلکه
چوبی وسغته و باید با یک چاقو یا قیچی بریده بشه
مثل اون رو من جایی دیگه ندیدم
برای همین بطور نامعقولی دارم هی از بته اصلی قلمه میگیرم و توی آب میذارم و اون معدود ساقه های ریشه زده رو توی خاک میکارم
به این امید که زیر بعضی درختهای دیگر مسیرم هم بکارم

monparnass دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 08:27 http://monparnass.blogsky.com

آقا !!!
این چه وضعیه
یه برگ گذاشتی که چی ؟
مثلا خیلی هنری هستی ؟
خیلی سانتی مانتالی؟
بیا اصلا بگو ناتورالیستی و خیال همه رو راحت کن !!!

کم آوردی؟
بلد نیستی وبلاگ بنویسی ؟
خوب یاد بگیر

ما کتابهایی عرضه میکنیم که برای وبلاگ نویسان تازه کار خیلی مفیده و بهشون کمک میکنه تبدیل به یه شاخ گنده وبلگی بشن

چند تاشون اینان :

1- "چگونه وبلاگ نویس برتر شدم"
نوشته حسین مونپارناس نیا

2- "هنر وبلاگ نویسی نوین "
مرجان مونپارناس پور ارغندی

3- "وبلاگ یا اینستا مساله این است "
رافی مونپارناس سون (نویسنده خارجی)
Rafee Monparnassson

4- "وبلاگ نویسی آسان است "
سولماز مونپارناس اوا (نویسنده خارجی)
Solmaz Monparnass ova

5- "خودآموز وبلاگ نویسی کاربردی"
مهرداد مونپارناس زاده فرد ممقانی

6- "چگونه جزو ده وبلاگ برتر باشیم "
یاسمن السادات پور مونپارناس

توضیح اینکه فروش اقساطی هم داریم
اگر خواستی از این وضعیت اسفناکت درآی یه خصوصی برام بفرست تا تو رو توی صف انتظار بذارم چون به دلیل استقبال زیاد فعلا موجودی نداریم تا سری جدید از چاپ بیاد

سلام دوست عزیز !!!
انتقاد هم حدی داره چیزی که شما گفتی دیگه در حد تخریب و کیش شخصیته
باید در انتقاد از همدیگه حرمت رو نگه داریم
میتونستید این چیزها رو با پیام خصوصی به من بگید
می تونستم نظر شما رو تایید نکنم
اما برای جلوگیری از سو تفاهم این بار استثنائا همین جا جواب میدم

من ادعایی ندارم
ابتدای وبلاگ هم نوشتم که از هر چیز که خوشم بیاد در موردش می نویسم
اون روز صبح وقتی پشت میز کارم نشستم نورآفتاب به روی گیاه های تابیده بود و من که از پشت برگها روشنایی آفتاب رو میدیدم این صحنه رو زیبا دیدم و عکسش رو گذاشتم

ببخشید اگر به چشم شما دم دستی و رفع تکلیف جلوه کرده
اگر دوست دارید به مقوله ای بطور جدی بپردازید لطفا به وبلاگهای تخصصی که کم هم نیستند تشریف ببرید . اینجا وبلاگ یک آدم معمولیه که در مورد مسایل خیلی معمولی و پیش پا افتاده دوست داره بنویسه یا عکس بذاره
یعنی اگر من دو روز دیگه عکس یه چوب کبریت رو توی وبلاگم بذارم باید پاسخگوی شما و امثال شما باشم؟

در مورد کتابهایی هم که فرمودید چون بنده تمایلی به ارتقا سطح وبلاگ نویسیم ندارم خریدشون منتفیه
لطفا برای فروش کالا های خودتون به این شکل عمل نکنید

بندباز یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 17:35 https://dbandbaz.blogfa.com/

به به! چه پاپیتال سرحال و شنگولی!!

واقعا !!!
پاپیتاله؟
خدا امواتت رو بیامرزه بندباز
میدونی از چند نفر پرسیدم نمیدونستند اسمش چیه ؟
این همون گیاه روی میزمه
که
گیاه اصلیش دور یک درخت توی مسیرم پیچیده و رفته بالا اون هم با چه تراکمی
تنه درخت تا ارتفاه شش متری اصلا دیده نمیشه
چون فقط همون یه گیاه دور درخت رو تا به حال دیدم بارها سعی کردم از طریق قلمه تکثیرش کنم با این نیت که زیر بعضی درختهای دیگه بکارم تا نسلش منقرض نشه !!!

بابا گیاه شناس !!!




پ.ن :
برای اطمینان رفتم سرچ کردم
دیگه اطمینان 100 در صد پیدا کردم
این گل سوگلی منه توی محل کارم
بقیه همکارها انواع مختلف پیچک ها رو دارند
ولی این برعکس بقیه
ساقه اش نرم و علفی نیست
بلکه خشک و چوبیه
و ثانیا منحصر به خودمه
و هیچکس دیگه مثل اون رو نداره

soly یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 11:48

کجایی؟
کم پیدا شدی !!!
ان شاه اللله مشغولیتت بچه داری نباشه عمه خانوم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد