21


  این جناب که در عکس دیده میشه در دو روز متوالی  روی یه ماشین  دیده شد

در حالی که داشت با استفاده از گرمای ماشین دیگران چرتی میزد که

مسلمان نشنود کافر نبیند  انگار شیفت شب  کار کرده

من هم تصمیم گرفتم عکسش رو در فضای مجازی پخش کنم تا یکی  از

عوامل افسرده کننده کارمند های بینوا ی اون منطقه مشخص بشه


 چه معنی داره   سر راه مردمی که صبح زود  توی خواب و بیداری   مجبورند برن

سر کار یکی  اینطوری  خوش خوشان  چرت بزنه؟

اونهم با گرمای دزدیده شده از ماشین همون مردم بیچاره!!!

این کار  دهن کجی به اون مردمی که میرن سر کار نیست؟


نظرات 5 + ارسال نظر
Soly دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 22:14

سلام خوبین

سلام سلی
الان تو این فکر بودم که چند وقتیه توی وبلاگت نظرنذاشتم
خواستم وبلاگم رو چک کنم و بیام اونجا که تو اومدی

میله بدون پرچم یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 15:57

سلام
این عکس مناسب تبلیغ هم هست... سایپا مطمئن
یک نکته دیگر این که راننده تیبا آنتن را باز کرده گذاشته داخل ماشین که مورد عنایت قرار نگیرد یا این که نه مورد عنایت قرار گرفته است! یا اینکه چشمان من مشکل دارد!!

سلام
با بالا رفتن قیمت قطعات ماشین کم کم باید شاهد برداشته شدن قالپاق ها و برف پاک کن ها در زمان پارک ماشین هم باشیم !!!

بندباز یکشنبه 16 آذر 1399 ساعت 16:11 https://dbandbaz.blogfa.com/

الهی، طفلی... یکی دو سالی با دو تا از این بچه نارنجی ها زندگی کردم. از وقتی قد یک توپ راکت بودند تا وقتی بزرگ شدن و رفتن سر زندگی شون... یه دختر و یه پسر... ماه بودن... یاد یکی از بهترین تجربه های دوران زندگیم افتادم...

من تجربه معادلش رو با دو تا خرگوش داشتم
وقتی سربازیم تموم شد از کرمانشاه خریدم و آوردمشون خونه
هر کدوم به اندازه یه پرتقال بودند !!!
یکی از مشکلات نگه داشتن گربه بیماری توکسو پلاسموز هست که اونها ناقلش هستند
و میتونه در سه ماه اول بارداری باعث آسیب به جنین یا مرگ اون بشه
گربه ها وقتی کوچک و ضعیفن خوبن ولی وقتی تبدیل به یه نره خر میشن دیکه رسما شبیه آدمهای لش و مفت خورند

Soly چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 00:11

بنظرم اومد شمام کارمند باشین و بازم به کار روزانه تون میرسین.
برای اقایون خیلی سخته .

بله
ولی این دو هفته همه تعطیلند و خونه نشین
امان از دست کارای خونه !!!!

Soly چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 00:09

ووای طفلی خابیده دیگه چرا شماتتش میکنی .

خواب جلوی اونایی که مجبورن خواب آلود برن سر کار؟
گناه کبیره هست !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد