1

سخن اول

سلام

دلم می خواست گاهی  بنویسم اما حوصله مدیریت یک وبلاگ رو نداشتم

ترجیحم این بود که به عنوان نویسنده همکار گاهی در  وبلاگ شخص دیگری بنویسم

ولی  میسر نشد .ناگزیر  خودم  وبلاگ شخصیم  رو  راه انداختم  .


اینجا روز به روز نوشته نمیشه   بلکه هر وقت تونستم می نویسم

بیشتر دوست دارم چیزی بنویسم  که بدرد کسی بخوره برای همین

این وبلاگ ممکنه  زیاد شبیه وبلاگهایی که میخونیم  نشه .از چیزهایی

می نویسم که دور و بر ما هستند و داشتن اطلاعات در مورد اونها حتی اگر

الزامی نباشه  مفیده.

از قبل گفته باشم چیزهایی که مینویسم تجربیات و ادراکات شخصی خودم هستند

بنابراین همیشه احتمال  اشتباه در نوشته های من وجود داره.


نظرات 1 + ارسال نظر
Soly جمعه 10 مرداد 1399 ساعت 12:07

دست شما درد نکنه .حتما هم اطلاعات شما مفید ومثمر ثمر خواهد بود. سپاس ازشما

ممنونم
امیدوارم . ولی از مطالبی که مینویسم تعجب نکنی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد