184

داشتم  تقویم گوشی ام رو نگاه می کردم

دیدم امروز روز جهانی چپ دستهاست

چپ دستهای  محترم

توی مسابقات

وقتی به شما ها می خوریم غم مون می گیره

آدم با ده تا راست دست بازی کنه

اما

با یه چپ دست بازی نکنه

اما

امروز باید این احساس رو گذاشت کنار

پس

چپ دستها 

روزتون مبارک



پ.ن :

ما هم توی خونواده مون چپ دست داریم

قبل از نوشتن در اینجا 

براش پیام تبریک فرستادم

ازقدیم گفتند !!!

اول خونه

بعد همسایه !!!



نظرات 6 + ارسال نظر
هانیه پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 ساعت 12:30

سلام
بر جناب مونپارناس
ما منتظر ادامه داستان بودیما..
قسمت دوم قصابی چی شد؟

سلام هانیه
باشه
می نویسم
برای بازار گرمی
عمدا
نوشتن قسمت دوم رو به تاخیر انداخته بودم !!!


قره بالا پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 ساعت 08:13

من نظرم مثبته
امروز به وزیر میگم
خیلی وقته منتظر نظر منه

بهش بگو که مونپارناس هم
همین نظر رو داره
زودتر دستورت رو اجرا می کنه !!!

قره بالا چهارشنبه 24 مرداد 1403 ساعت 22:22

نه متاسفانه یا خوشبختانه چپ دست نیستم


وااااااااااااای من عاشق مجموعه فسقلی ها بودم
کوچولو که بودم مامانم کلی از اونا برام می‌خرید
احتمالا خونده باشمش

من هم چند تاش رو خوندم
واقعا زیبا هستند
و
بنظرم هر بچه ای
باید
برای تهذیب نفس !!!!
اونها رو خونده باشه

نظرت چیه به وزیر آموزش و پرورش بگیم
خوندن این کتابها رو در مقطع ابتدایی
اجباری کنه ؟!!!!

الهام چهارشنبه 24 مرداد 1403 ساعت 18:17 https://yanaar.blogsky.com/

سلام
روز خوبی برای خواندن رمان زن چپ‌دست از پیتر هانتکه نیست؟


واقعا که الهام !!!
در این لحظه هم از تلاش برای
افزایش
سرانه کتاب خوانی
ملت
دست بر نمی داری ؟!!!!



پ.ن 1 :
حالا اگر
" زن چپ دست "
فیلم بود یا سریال یه چیزی
می شد بهش فکر کرد
کتاب ؟!!!
توی این هوای گرم
واقعا که !!!!
حقا که از اون کتاب خورهای قهاری !!!!



پ.ن 2:
"این نویسنده و فیلم سازِ آلمانی زبانِ اتریشی
از
میلوشویچ، قصابِ صربِ جنگ بالکان
در دهه نود میلادی،
پشتیبانی کرد "

ماشا الله الهام !!!
واقعا این آدم و آثارش نیاز به معرفی داره؟!!!

منو یاد زنده یاد
" میله بدون پرچم "
با گرایش
هنر برای هنر
می اندازی !!!

این یارو از یه نسل کش
و جنایتکار جنگی
و قاتل زنان و کودکان بوسنیایی
مستقیما و آشکارا
حمایت کرده

تو هم بروتوس !!!!

پونیو سه‌شنبه 23 مرداد 1403 ساعت 23:44 https://poniyo.blogsky.com/

روزشون مبارک خلاقیتشون تو کارهای هنری فوق العادهست


توی بعضی ورزش ها هم موی دماغ هستند !!!

قره بالا سه‌شنبه 23 مرداد 1403 ساعت 19:47

مبارکشون باشه

یعنی تو چپ دست نیستی قره ؟
موقع نوشتن این مطلب فکر می کردم
اولین چپ دستی باشی که اعلام موجودیت کنی !!!
یه جورایی مطمئن بودم چپ دستی !!!


پ.ن :
کتاب
" نلی نق نقو "
از مجموعه کتاب فسقلی ها
اثر تونی گراس
با ترجمه
شکوه قاسم نیا
رو خوندی ؟


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد