161

روز دوم :

   برای من کار در سال 1402 از امروز تموم شده هست

چند روز مرخصی طلب داشتم

 کار واحد ما  هم بین واحدی هست و ارباب رجوع نداریم

در نتیجه در هر زمان  که بخوایم 

می تونیم مرخصی بریم 

اینطوریه که من تا پایان سال در مرخصی هستم 

آخ جووووووو....ن  !!!

حس یه بازنشسته رو دارم که کار نمی کنه ولی حقوق می گیره 

حس دلچسبیه 

البته اگر مقدار دریافتی ناچیز نباشه !!!


دیشب یهویی صدای روح بخش اس ام اس اومد

صدای واریز عیدی بود که روزهاست چشم به راهش هستم

مبلغ عیدی ، صبح ،  در مغازه قصابی 

خیلی سریع تبدیل شد به دو کیلو گوشت صاف گاو برای شامی

و یک ران کوچک گوسفند !!!

چندین روز بود سفارش خرید گوشت  شامی رو داشتم 

اما  ....

فرصت  نمی شد برم   بگیرم ... !!!

بهر حال عیدی خوب موقعی رسید و نجاتم داد

بیصبرانه منتظر شنیدن صدای دلچسب اس ام اس  واریز حقوقم

که مرده رو هم زنده می کنه !!!



پ.ن :

از ساعات اولیه روز درد خفیفی در معده ام داشتم که تا وقت

افطار و خوردن اولین لقمه ها با من بود

امیدوارم  امروز هم تشریف فرما نشن

وزوز یه پشه منو از هدفم منصرف نمی کنه 

باید به هدفم برسم

یعنی همون کاهش چند کیلویی کذایی وزنم  تا پایان رمضان



 

نظرات 4 + ارسال نظر
گیل‌پیشی جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 10:14 http://Www.temmuz.blogsky.com

ممنون از دعای خیرتون جناب مونپارناس.
همیشه سلامت و شاد باشید و جمع خانواده گرم و صمیمی باشه.

چخ ساول باجی......ی !!!

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 06:28 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام جناب مونپارناس. ایشالا سال جدید براتون پر روزی و پربرکت باشه.

ممنون گیل پیشی
من هم برات همین آرزو رو دارم
امیدوارم هر روز توی کارت موفق تر از روز پیش باشی
و
وزوز کن های مزاحم
برن سربازی یا هر جای دیگه
و دیگه با رفتار های غیر معمول و عجیب غریبشون
آزارت ندن
تا تو هم یه محیط کار استاندارد و معمولی رو تجربه کنی !!!

سعید پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 05:46 https://thirteen-of-crazy.blogsky.com

راستی یادم رفت بگم
کاهش وزن عالیه، بهترین حس وقتیه که میری روی ترازو و میبینی تونستی!
من از 5 مهر با 127 کیلو شروع کردم!
هنوز نرسیدم به وزن دلخواهم اما وقت دارم! از آخرین وزن کشیم که هفته ی قبل بوده به 104 رسیدم. فقط با کم کردن حجم غذا و حذف شیرینی جات و نشاسته و اضافه کردن فعالیت بدنی
تو این چند ماه حس میکنم حال جسمیم خیلی بهتره
امیدوارم برسی به بالاتر از این حس

" کاهش وزن عالیه، بهترین حس وقتیه که میری روی ترازو و میبینی تونستی"
دقیقا ...
من رمضان پیش پنج کیلو کاهش وزن رو تجربه کردم
اما توان نگهداری اش رو نداشتم و بتدریج برگشت کرد
امسال با 115 کیلو شروع کردم
امیدوار هستم آخر رمضان به زیر 110 برسم

سعید پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 05:39 https://thirteen-of-crazy.blogsky.com

کیف میده وقتی میبینم هستن کسایی که مثه خودم خاطره نویسی میکنن تو وبلاگاشون
دلت خوش باشه همیشه

ممنون
شما هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد