160

روز اول:

 

 

کمی درد داشتم

اما چیزی بود که نگران کننده باشه

روز اول رو کامل سر کار نموندم

مرخصی گرفتم و یه خورده زودتر اومدم برای استراحت

استراحت کردم؟

نه!!!

ولی چشم به هم زدن اذان شد

خدا رو شکر روز اول گذشت

همیشه هر تغییر

  در روش  زندگی

 اوایلش سخته

شاید اونهایی که روزه نمی گیرن فکر کنن

 سختی اصلی در رمضان

تحمل گشنگی یا تشنگی بخصوص در ماه های گرم ساله

اما

یه سختی پنهان هست به اسم کم خوابی که اثرش از اونها هم بیشتره

بدن جادویی ما  به کمبود غذا و آب بعد دوهفته عادت میکنه

اما بهم خوردن زمان خواب

یعنی بیدار شدن  یک ساعت قبل از اذان برای خوردن سحر

و دوباره خوابیدن بعد اذان

و دوباره بلند شدن  یکی دو ساعت بعد برای رفتن سر کار

یه شکنجه واقعیه !!!

اونهایی که سربازی رفتن

 و نگهبانی دادن خوب حس می کنن چی دارم می گم !!!


خدایا !!!

واقعا پاداش تحمل  این جور سختی ها 

میتونه

کمتر از  یه پنت هاوس  متراژ بالا

در طبقه هفتم بهشتت  باشه ؟!!!




پ.ن1 :

خیلی سعی کردم افطار رو متناسب با هدفم

- کاهش حداقل پنج کیلو وزن  -

بخورم

اما

وقتی  خونواده آدم ،  احترامی برای هدفش قایل نشن و همزمان

برنج و قرمه سبزی با تکه های درشت دنبه

دو نوع شامی :

شامی مرغ

شامی گوشت

و کولی سرخ کرده

جلوی چشم آدم بذارن

واقعا میشه با نون و پنیر و سبزی کار رو تموم کرد؟

از عملکردم در افطار روز اول راضی نیستم

بتلافی اون

سحر فقط چند تکه خیلی خیلی کوچک نون و پنیر خوردم 

ببینم  افطار روز دوم می تونم تلافی کنم

 و مثل درویشها  و مرتاضها غذا بخورم

 یا 

 خورشید باز می خواد با  هنرنمایی هاش منو جادو  کنه !!!




پ.ن 2:

نمیدونم چرا یه دفعه ذوق شیرینی درست کردن خورشید انقد گل کرده !!!

تمام بعد از ظهر روز اول رو بجای استراحت 

نشست دو جور شیرینی درست کرد!!!

دیگه از حجم شیرینی هایی که ناخواسته مجبور شدم بخورم چیزی نمی گم

گاهی فکر میکنم

 نکنه خورشید اصلا یه شوهر  خوش هیکل نمی خواد

و

 یه شوهر  بی قواره شکم گنده رو بیشتر می پسنده !!!

ممکنه همچین چیزی اصلا ؟

قرار نیست خانومها پز خوش هیکلی شوهراشون رو بدن؟

پس چرا من حس می کنم خورشید 

" زیرپوستی"

 با هر نوع عملیات کاهش وزن من مخالفت می کنه؟

نظرات 5 + ارسال نظر
قره بالا سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 10:49

نماز و روزه هاتون قبول باشه
شاید خورشید خانم هم مثل من شوهر تپل دوس داره

1- ممنون
2- ای وای من !!!
خودت که بهتر میدونی
تپل بودن یعنی مستعد برای انواع و اقسام بیماریها

یاسی چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 23:53

سلام دوست جان
عبادات و روزه هات قبول....عرض کنم خدمتت که ...البته با اجازه خورشید خانم جون....این یه روش بسیار زیرکانه خانمهاست...یعنی وقتی اقاشون ذاتا خوشتیپ و توی دید بقیه خانمها باشه...همه ش به به و چه چه درباره ش از بقیه خانمها بشنون...چیکار میکنن؟؟!! با رو کردن هنر اشپزی و چیدن سفره های رنگی رنگی یه کاری میکنن حاج اقاشون کم کم تیپ عوض کنه و از استاندارد خوش هیکلی کمی تا قسمتی خارج بشه...اره جانم...اینجوریه که دفع بلا میشه...یه وقت نگی من گفتم ها!!! پیش خودمون بمونه.

سلام یاسی
حرفهات باعث بسی مباهات و خوش خوشانم شد !!!
اما
من از همون اول هم مالی نبودم !!!
یعنی بقول قدما :
زری خوشگل که نبود
هیچ
آبله هم داشت !!!
پس در عجبم که خورشید چه چیزی رو خواسته
از دست دیگران دور نگه داره؟!!!



پ.ن :
از قضای روزگار
بعلت دور بودن از کل فامیل
و
عدم تمایل من
به رفت و آمد با دیگران
تنها خانومهایی که من باهاشون سرو کار دارم
معدود خانوهای همکار
و
معدود خانومهای فضای مجازیند
که همه هم
میلیاردها سانتی متر دورتر
از محل زندگی من هستند
اینطوری یه کم
تئوری بالا
در تفسیر علاقه خورشید
به آشپزی و قنادی
دچار مشکل نمیشه ؟!!!


پونیو چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 14:59

سخت در اشتباهی چون همسرم با خوردن غذا های گوشتی در محل کارش جبران مافات میکنه و متاسفانه اضافه وزن با مخلفات داره

چه ناقلاییه این پهلوون !!!
غذای گوشتی در محل کار ؟!!!
آخ جون !!!
ما که فقط نصیبمون نیمرو و املت و سوسیس و لوبیاست
خدا از اون غذاها ، در محل کار ، نصیب علاقه مندان بکنه
عوارض خوردنش به درک !!!

soly چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 12:08

سلام بر جناب مونپارناس
اقا نماز و روزه ها قبول درگاه خداوند مهربون
قطعا
پنت هاوس در طبقه هفتم با ویوی ابدی .شک نکن
حتما و حتما خورشید خونه عزیزتون یه همسر چاق مهربون می خوان

"اقا نماز و روزه ها قبول درگاه خداوند مهربون "
ممنون از دعای خوبت سولماز

"حتما و حتما خورشید خونه عزیزتون یه همسر چاق مهربون می خوان "
ای وای من !!!
می خوام به شکلی باشم که لااقل وقتی میرم استخر خجالت نکشم !!!

پونیو چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 11:32

رمضان مبارک
جدا خورشید خانوم فقط برای یه افطار اینهمه غذا درست کرد؟!! قدرشو بدونیدها... هزار ماشاالله...
دلم به حال همسر خودم سوخت

ممنون پونیو

" جدا خورشید خانوم فقط برای یه افطار اینهمه غذا درست کرد؟!"
خورشید خیلی زحمت کشید ولی متاسفانه
خوردن این غذا ها
با تلاش من برای کاهش وزن من هم جهت نیست !!!



"دلم به حال همسر خودم سوخت "
من فکر نمی کنم که همسرت نیازی به دلسوزی داشته باشه
بدون شک
با غذاهایی که بهش نمیدی !!!
نسبت به من خوش هیکل تر و با BMI پایین تره !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد