150

روز پدر مبارک

این روز بر همه پدران زحمتکش و مهربون

 که  اکثرشون توی این روزها 

با دوندگی های زیاد و بی امان

بزور صورتشون رو سرخ نگه می دارن 

مبارک

 

  همچنین 

 خداوند مهربون 

همه پدران درگذشته رو هم

قرین رحمت و آمرزش کنه.

  جای خالی  اونها 

هیچوقت  برای عزیزانشون پر نمیشه

و یادشون همیشه 

و در هر زمان گرامیه.


این هم گنجینه جورابهای من !!!

که به لطف اطرافیان

و در مناسبتهای مختلف

در طول سالهای مختلف

جمع شده .


البته اینها آکبندن و به غیر اینها 

  یه تعداد جورابهایی  هم هستن

که مارک کله اشون  کنده شده

و

 الان مشغول خدمت به من هستند

و بدلایلی 

حاضر نشدن جلوی دوربین من ظاهر بشن !!!

 

عزیزان من !!!

باور کنین کیفیت جورابهای تولیدی کشور ما خیلی بالاست

و زود پاره نمیشن

یک جفت جوراب به پای یکی  مثل من

  شاید شش ماه هم دووم بیاره

یه عمر نوح لازم دارم  

تا این همه جوراب رو بپوشم

لطفا دیگه برای من جوراب نخرین !!!

من چیزهای دیگه هم می پوشم




پ.ن 1 :

ساعت حدود ده صبحه و خورشید هدیه روز  مرد / پدر رو بهم داد

آخ جوووووووون   ...

جوراب نیست



پ.ن 2 :

نمی خواد به روم بیارین

میدونم

از روی نوشته روی جای خودکار مشخصه که این اشانتیون

یه شرکت داروییه

ولی مهم اینه که بهم هدیه داده شده

مگه نه ؟!!!

الان غیر مستقیم گفتم که چقدر گوگولی و شیرین عسلم ؟!!!






نظرات 4 + ارسال نظر
بندباز یکشنبه 8 بهمن 1402 ساعت 19:28

درود بر مونپارناس!
روزتون مبارک! سایه تون مستدام. زندگی تون همواره با عشق و تندرستی و شادکامی قرین باشه.
بابا وضعتون خیلی خوبه! ذخیره جوراب هاتون در حد بوندس لیگاست! ایشالا سری بعدی کفش باشه!

مرسی بند باز





" ذخیره جوراب هاتون در حد بوندس لیگاست"

این گنج که میبینی
ثمره ذخیره چندین سال سوقات مسافرت
و کادوی روز مردو و هدیه ..... هست
خیلی باشه در حد لیگ ترکیه هست !!!!
بوندس لیگا را پاس بداریم




" ایشالا سری بعدی کفش باشه"

تا حالا هر چه کفش برام رسیده خرید خودم بوده
دروغ چرا چند کفش تابستونی رو خورشید برام خریده
اما
از کارت تقدیمی من !!!
ای خواهر
ارزش ما برای اطرافیانمون
بیش از جوراب نیست

soly شنبه 7 بهمن 1402 ساعت 12:56

سلام بر جناب مونپارناس
روز مردان سرزمین مان بر شما مبارک باشد .
باشد که در سایه سار بی حد و مرز بودن پدری مهربون و همسری دلسوز سلامت و تندرست باشید.
مهم نفس عمل هست دستشون درد نکنه

مرسی سولی
امیدوارم جزو کسانی باشم که توصیفشون کردی




" مهم نفس عمل هست دستشون درد نکنه"
البته که هست
اما
اگر هدیه کفش بود بهتر نبود ؟!!!

قره بالا جمعه 6 بهمن 1402 ساعت 14:12

خب همونم غنیمته
میتونست برداره واسه خودش


بیدار میشم صبحونه میخورم
باز دوباره می‌خوابم

آهان !!!
حالا متوجه شدم
این درسته !!!
اصلا هم خواب با شکم گشنه نمی چسبه !!!

قره بالا پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 ساعت 09:08

روزتون مبارک

مرسی قره بالام جان !!!
خدا پدر مرحومت رو بیامرزه



پ.ن :
چرا روز تعطیل هم تو خواب نداری بچه !!!
بگیر تا ساعت 11 بخواب دیگه
برات خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد