148

اصلاحیه پست 111


مختصرو مفید بگم که در پست 111 من  در مورد نمک رژیمی

نوشتم و گفتم چند ساله که دارم ازش  استفاده  می کنم 

ومصرف اونو به کسانی که فشار خون دارن توصیه کردم

اما

امان از این دنیا و آدمهای پول پرست توش !!!

 چه بی وجدانیها برای بدست آوردن پول که  نمی کنن !!!

البته  اینجا منظورم منحصرا 

 تولید کنندگان مواد غذایی و دارویی هستند


 یکی از دوستانم  فوق دکتری داروسازی

داره وبر مبنای تحقیقاتش  در زمینه شیمی دارویی 

دو بار   بعنوان محقق برتر کشوری در رشته خودش

انتخاب شده.

 

 

داشتم باهاش در موردی حرف میزدم که صحبتهام به اینجا کشید که 

 در چند سال اخیر متوجه شدم   فشار خونم

کمی بالاست و برای احتیاط   از نمک رژیمی

- نمک کم  سدیم ، نمک پتاسیم -

 استفاده می کنم

خیلی از این کار من تعجب کرد 

از من پرسید که آیا  واقعا نمی دونم که پتاسیم به "سم قلب " مشهوره ؟!!!

هشدار داد که اکیدا از مصرف  فراورده هایی نظیر اون خودداری کنم

چون بشدت باعث آسیب به قلب میشه !!!

کلی هم در موردش حرف زد 

که من چیز خاصی ازحرفهاش متوجه نشدم ...

 بهش گفتم که اگر مصرف این نوع نمک  خطرناکه پس چرا

داره رسما و علنی تولید می شه و در سوپر مارکتها می فروشنش

جوابش رو متاسفانه نمی تونم اینجا بنویسم  ....

خودتون هم توی این کشور دارین زندگی می کنین و ....

ناگزیر یه پی نوشت هشدار به انتهای پست 111 اضافه کردم

و این یادداشت رو هم نوشتم تا اگه کسی مثل من ازش استفاده

می کنه   یه مقدار بیشتر در مصرفش احتیاط کنه

خودم

هر چه نمک کم سدیم داشتم رو ریختم توی سینک ظرفشویی

و

شیر آب رو باز کردم !!!!

امیدوارم

 همه موشها و سوسک های فاضلاب

بخاطر این نمکی  که ریختم اون تو

  دچار ایست قلبی بشن !!!

والا !!!!


این هم عکس قربانیان ، لحظاتی قبل از اجرای حکم




نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی جمعه 29 دی 1402 ساعت 23:40 http://Www.temmuz.blogsky.com

ممنون از مطلب مفیدتون.
نمک‌ها رو نگه می‌داشتید، روی برف‌ها می‌ریختید آب بشن. یا واسه ضدعفونی.

سلام گیل پیشی
از تصور اینکه توی این چند سال اخیر داشتم دستی دستی پدر قلب خودم رو در می آوردم عصبانی و کلافه بودم
راست می گی
حداقل میشد باهاش سبزی یا میوه ضد عفونی کرد !!!
مشخصه که من اصفهانی نیستم ، نه ؟

بندباز جمعه 29 دی 1402 ساعت 19:51

سلام. چه بسته بندی شیکی هم دارند! مرسی که اطلاع رسانی کردی!


رفرنس این گفتار هم هیچ مقاله یا کتابی نیست !!!
صحبت های یه متخصص و محقق شیمی دارویی هست
که از قضای روزگاردوستی ای هم با مونپارناس داره !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد