138

همچنان در ایام مرخصی

 از اداره

 " وبلاگ مونپارناس "  هستم

البته با حقوق و مزایا 


نوشتن در  یه وبلاگ 

خواه نا خواه مسوولیتی رو به نویسنده تحمیل می کنه

و

تحمل مسوولیت

از هر مدلش

هر چند کوچک و بی اهمیت هم که باشه

سخته

لااقل

 برای من که اینطوره  !!!


بعد مدتها

یعنی شاید بعد از چند سال دوری از یو تیوب!!!

یکی یه فیلتر شکن خوب و رایگان  بهم معرفی کرد

و

دوباره پام به یوتیوب وا شد

محروم بودن از یو تیوب

اونهم درحالی که اصلی ترین مرجع اشتراک ویدئو هست

و مسابقات روز دنیا رو 

بعدچند  ساعت

یا چند روز اونجا میذارن

خیلی ناراحت کننده بود.



پ.ن :

دنیای اطراف ما  چقدر جای عجیبیه

سر از کارهاش در نمیارم !!!




نظرات 10 + ارسال نظر
بندباز سه‌شنبه 14 آذر 1402 ساعت 01:45

سلام مونپارناس
خیلی خوشحال شدم دیدم اینجا باز شده و پست گذاشتی
جوابت به یکی از کامنت ها در خصوص علت و معلول ، یکی از بهترین نوشته هایی بود که اینجا خوندم.

موفق باشی و دل‌خوشی های کوچکت مستدام

سلام بند باز
خوشحالم که دوباره می بینمت
امیدوارم وقت و حوصله نوشتن رو مجدا پیدا کنی
تا
ما مجددا بتونیم نوشته هات رو بخونیم
قول می دم
از این به بعد
از هر فیلمی که معرفی کردی
فقط تعریف و تمجید کنم


قره بالا دوشنبه 13 آذر 1402 ساعت 20:56 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

چه خوب که برگشتید

جاتون خالی بود واقعا


چوبکاری می کنی بالام جان؟
مورچه چیه که کله پاچه اش چیزی باشه


محبوبه یکشنبه 12 آذر 1402 ساعت 09:44

بیخیال همشهری، دیر یا زود عاقبت همگی ما وادی خاموشان است.. زندگی کن، بنویس و حالشو ببر، در این روزهایی که شهرمون دیگه شهر باران نیس و شهر آفتاب هست

سلام محبوبه
واقعا که !!!
هوا چرا اینطوری شده آخه؟!!!
من کوچک بودم از اوسط شهریور هوا گرفته و ابری بود
و غالبا بارون داشتیم
امروز رفته بودم لیسار
تمام مسیرتا اونجا
هوا بهاری ولی کمی خنک بود
آفتابی دلچسب و هوایی خنک
ما اسمش رو بذاریم شهر آفتاب
یزدی ها و کرمانی ها و ..... شاکی نمیشن؟
همون شهر باران بی باران باشیم بهتر نیست ؟

پونیو چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت 18:45

خوش برگشتی مونپارناس
ان شاالله که برگشته باشی...
آدمیزاد بدون مسوولیت حوصله ش سر میره خب...

سلام پونیو
یه کمی دیگه از دوران مرخصی ام مونده
از وقتی بزرگ شدیم
شده بدون مسوولیت باشیم
چه در قبال خودمون یا دیگران ؟

تنبلی و بی مسوولیتی
لااقل در دنیای مجازی عجیب می چسبه

شبیه به اینه که سرت رو بندازی پایین
و
داخل هر رستورانی که دلت می خواد بری و غذا بخوری
ولی
لازم نباشه پولی بدی
با حال نیست ؟

soly یکشنبه 5 آذر 1402 ساعت 12:03

سلام بر جناب مونپارناس عزیز
خداوند رو سپاس که توفیق یافتیم در وبلاگ حضرتعالی حضور بهم رسانیم و بسیار مشعوفیم
باشد که دیگه نذاری بری و مارو چشم به راه بذاری

سلام سولی
شرمنده می کنی ها !!!
محتاجیم به دعا باجی

هانیه شنبه 4 آذر 1402 ساعت 00:04

سلام سلام اقای مونپارس
خوش برگشتید .. مرخصیتون تموم نشد ؟

سلام هانیه
مرخصی ام تموم نشد
فقط
وبلاگم رو از حالت تعلیق درآوردم
نمی دونی مرخصی چه کیفی میده
مثل تعطیلات تابستون بعد مدرسه می مونه !!!

گیل‌پیشی جمعه 3 آذر 1402 ساعت 19:32

سلام جناب مونپارناس، خوبید؟
با تمدید مرخصیتون موافقت نشده. گفتم خبر داشته باشید.

سلام
ممنونم گیل پیشی
زندگی رو یه طوری میگذرونم


موافقت نشده؟ !!!
غیبت می کنم و قید حقوق و مزایا رو طی این مدت می زنم !!!

ماهش جمعه 3 آذر 1402 ساعت 16:21 http://badeyedel.blogsky.com

آره همین طوره درست می گین
چه باید کرد ما که همه ی زورمون رو زدیم

;کاری نمیشه کرد .
اسیر سیلی شدیم که داره ما رو با خودش میبره
شاید تنها کاری که معقوله اینه که
از رو نریم
و راه هزار بار رفته
سعی و تلاش
برای رسیدن
به اهدافمون رو
باز هم ادامه بدیم
و اینکه
در کنار ادامه سعی و تلاش
نذاریم غم و غصه شکستها و محرومیت ها
زندگی مون رو پر کنن
با چیزهای بظاهر کوچک هم میشه توی
همین سیلابی
که داره ما رو با خودش میبره هم خوش بود
برای من این چیزها
ورزش و غذا و فیلم و سریال و مثل اینهاست
کوچکن
اما برای من
شادی آفرین هستند و تسکین دهنده

ماهش جمعه 3 آذر 1402 ساعت 15:43 http://badeyedel.blogsky.com

سلام
خوش برگشتین!
چرا دنیا عجیب و غریبه؟ مگه چی شده؟

سلام
برنگشتم !!!
گفتم که هنوز توی مرخصی هستم


کلا دنیا جای عجیب و غریبی شده دیگه
احساس می کنم اون روابط علت و معلولی که
مایه امید و تحرک آدم هاست دیگه توش کار نمیکنه
شما باید برای رسیدن به هر هدفی
راهی داشته باشی و با تلاش بهش برسی
اما
دنیای اطراف ما دیگه اینطور نیست
لااقل به چشم من که اینطور میاد
به اطرافم که نگاه میکنم
چند نسل رو میبینم که قربانی این اعتقادند که
برای رسیدن به هر معلولی علت شناخته شده و واضحی هست
اما
شکست این نسلها نشون داده که دنیا بی سر و سامان تر از این چیزهاست
دیگه اگر تشنه هستی خوردن آب تشنگی بر طرف نمی کنه
و
خوابیدن رفع خستگی
البته شاید در کشور ما اینطوریه که نمیتونی برای رسیدن به اهدافت
همون کارهایی رو بکنی که باید کرد
بزبون ساده تر وقتی روابط برضوابط غالب باشن
همین هرج و مرجی رو شاهدیم که هست
الان حتی نمیتونی به یه بچه توصیه کنی که برای آینده بهتر
درسهاش رو خوب بخونه
چون
الان
آینده بهتر ربطی به درس خوندن نداره
یا تقریبا ربط نداره
متاسفانه
ارتباط معلول
با علتهاش
مدتهاست که در جامعه ماگسسته شده
و همراه اون
امید به آینده نابود شده

خانوم ف جمعه 3 آذر 1402 ساعت 15:38 https://khanomef.blogsky.com/

حالا چرا مرخصی چی شده ؟

سلام
چیز مهمی نیست
منظورم صرفا ننوشتن در وبلاگ
و اللی تللی کردن صرفا به عنوان یه خواننده هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد