109

امروز صبح زود که از خواب پاشدم دیدم  حدودچهل  دقیقه از زمانی  که

هر روز پا میشم گذشته  و فقط  حدود 5 دقیقه به زمانی که باید از خونه

 بیرون بیام  باقی مونده !!!

هر روز که از خواب پا میشم یه سری کارها رو قبل از بیرون اومدن برای ورزش

باید انجام بدم که زمان بر هستند   برای همین من حدودا 45 دقیقه قبل از

زمان خروجم از خونه از خواب پا میشم تا بدون عجله و استرس به کارهام برسم

فقط یه قلمش حدود 15 دقیقه زمانه که من لازم دارم تا برم پارکینگ و

 

دستکش و عینک و هد بند و کلاه و کفش  رو از انباری ور دارم  و بپوشم و

 دوچرخه ام رو که بعد  بار  سوم ورود دزد با زنجیرهای کلفت جرثقیلی  و قفل کتابی

به دیوار بسته ام رو آزاد کنم و چراغهای چشمک زن جلو و عقب اونو روشن کنم

و  قفل دروازه رو باز کنم و برم بیرون و دوبار ه در رو قفل کنم و   ...

 اوووه !!!!    (      !!!!  ooVVVVVVah  )

حوصله خودم که از نوشتن این مراحل سر رفت

خوب امروز که دیر شروع کردم

پس تصمیم گرفتم تند تر پا بزنم و زمان رو جبران کنم

وگرنه  نمیتونم بموقع سر کار برسم

اما

خیلی عجیب بود

هیچ کدوم از کارگرها و سرویس هاشون سر میدون سر راهم نبودند !!!

مگه چقدر دیر کرده بودم ؟

عجیب بود

سربازها و افسران نیروی دریایی هم منتظر سرویس نبودند !!!

اون دوتا خانومی که با فاصله پنجاه متر از هم  تنها منتظر سرویس  وا میستند کجان؟

واسه چی اون آقاهه ، صبح به این زودی اونجا بساطش رو پهن کرده ؟

همه چیز عجیب بود !!!

از اون عجیب تر در پایان مسیرم که به نونوایی نزدیک خونه رسیدم

 دیدم یه نفر هم  توی صف نیست !!!

جل الخالق !!!!

دیروز و پریروز  من هر بار که خواسته بودم نون بگیرم حداقل دو سه نفر توی صف

بودند و من چون فرصتی  برای صف وایسادن نداشتم بی خیال شده بودم

و امروز حتی یک نفر هم نبود

نون خریدم

  و

رفتم خونه

نون  رو  گذاشتم روی اپن تا نفر بعدی اونو تا کنه و بذاره توی یخچال

و فریزر


معمولا این طور موقع ها خورشید در حال لباس پوشین و  رفتن بود 

اما امروز خبری ازش نبود!!!

دنبالش گشتم و دیدم سر جاش دراز کشیده  و مشغول کار با موبایشه

-  چرا نمیری  سر کار ؟ دیرت نشده ؟

+ چون امروز جمعه هست

-  

و اینطور بود که متوجه شدم  یک روز اشتباه کردم

تصمیم گرفتم بجای سرزنش خودم و ناراحتی از این حجم  بی حواسی

بلافاصله  به خودم جایزه بدم و خودم رو تشویق کنم 

فکر کردم    روزم رو با بشقاب تقریبا رژیمی

از  میوه

- و یه کوچولو شیرینی اونهم از نوع پای آناناس -

 شروع کنم

ببینم در طول روز دیگه چی میتونم  به خودم هدیه بدم تا غم و غصه

این فراموشی فراموشم بشه   !!!!


پ.ن 1 :

توصیه من به شما

هر وقت گند زدین بجای خودخوری به خودتون جایزه بدین

اثرش خیلی بیشتر از سرزنش کردن خودتون هست


پ.ن 2 :

این هم جایزه ام

جای همه دوستان خالی

اگه

این موقع صبح جمعه خواب تشریف ندارین !!!!










نظرات 7 + ارسال نظر
میله بدون پرچم دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت 17:02

معلومه هنوز خیلی عاشق نیستی

عشق ؟!!!
اصلا چی هست؟

میله بدون پرچم یکشنبه 17 مهر 1401 ساعت 15:51

سلام
من آنقدر عاشق محل کارم هستم که بی‌صبرانه منتظر رسیدن پنجشنبه هستم و جمعه‌ها رو هیچ رقمه از یاد نمی‌برم!

سلام
" من آنقدر عاشق محل کارم هستم که ..."

چه شباهتی !!!!
من هم که اینطوریم !!!

Soly یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 10:02

اینجانب یک عدد پرنسس بابام هستم.
با لیره میگیرم اگر اینستا باز شود.
۲۷ ام هست.

مبارک باشه پرنسس
با دل خوش استفاده کنی




پ.ن :
27 ام ؟
OK

یاسی یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 00:37

سلام دوست جان
افرین....ادم باید بخودش روحیه بده....اون بشقاب میوه هم نوش جونت...یه وقتایی صبحا برای صبحونه عدسی بخور...اونم برای تقویت حافظه خیلی موثره...

سلام یاسی
امیدوارم تو هم این عادت خوب رو داشته باشی که در کشاکش ماجراهای زندگی ، هر وقت نیاز به روحیه و امید داشتی به خودت جایزه بدی .

هیچ کس بهتر از خود آدم نمی دونه که از چی بهتر خوشش میاد
چرا باید منت اطرافیان رو برای حمایت و تشویق از خودمون بکشیم؟

Soly شنبه 9 مهر 1401 ساعت 20:25

مگه میشه من بوت نگیرم. کفش نخرم .اونم مهرماه ماه من
داشتم سفارش میدادم یه جفت نیم بوت ترکیه ای رو که اینستا رو بستن. دیگه زده بودم تو کار ترکیه که نشد. منتظرم اینترنت درست شه تا فیلتر شکن بگیرم و برم سفارش بدم

سولی !!!
مواظب باش بابا !!!!
ما درآمدمون ریالی هست و حداکثر بتونیم ریالی خرج کنیم
خرید اجناس با قیمت دلار کار ما نیست .اگر عادت بشه به روغن سوزی می افتیم

ناقلا، نکنه آقازاده ای چیزی هستی رو نمیکنی ؟

پ.ن :
27 ام هست دیگه ؟

Soly شنبه 9 مهر 1401 ساعت 12:17

سلام
بسیار بشقاب زیبایی ست . انسان باید همیشه به خودش روحیه بده و خودشو تشویق کنه . منتظر هیچکس توی زندگیت نباش. البته عزیزان بهتر از جان هم هستند که همیشه هواسشون هست به همدیگه.

سلام
تو چطوری به خودت جایزه میدی سولی ؟
بوت که دیگه نمیگیری
کیف ؟
کفش ؟
چی ؟

پونیو جمعه 8 مهر 1401 ساعت 21:47

با این حساب من باید روزی چندبار به خودم جایزه بدم که

برای صرفه حویی ، پیشنهاد می کنم با خودت توافق کنی
و این چند تا جایزه در یک روز رو به یکی تجمیع کنی
من از کجا می دونستم بعضی ها انقدر اهل جایزه گرفتن هستند ؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد