89


گذر ایام ....

یاد ایامی که در جنت مکانی داشتیم ... آشیانی داشتیم


 

 

پ.ن :

نمی خواستم در موردش صحبت کنم

اما ظاهرا  این بار طیف بیشتری درمعرض ابتلا هستند

یک هفته هست که کل خونواده کرونا گرفتیم

بیماری از مدرسه اومد

اگر چه علایم بیماریم از بین رفته

ولی

چند روزه سر کار نرفتم تا باعث ابتلای همکارهام نشم .بچه محصل دارن

همگی خوب و در دوره نقاهتیم

مال ما با ناراحتی گلو شروع شد

مواظب خودتون باشید

مخصوصا اونها یی که بیماری مزمن دارند


نظرات 9 + ارسال نظر
مامان یک فرشته سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 20:48

راستی کامنت ها رو خوندم دیدم نوشتن عکس هر چی دنبالش گشتم ندیدم بعد دیدم بعله با این سرعت اینترنت مخابرات اصلا عکسی لود نمیشه

نمیدونم چرا مدتیه سرعت اینترنت اینطوریه
کسی هم پاسخ گو نیست
این ماه من اینترنت با سرعت 8mb/s گرفتم اما مثل 1mb/s ;هم سرعت نداره !!!!
واقعا این چه وضعیه آخه !!!!

پ.ن :
بعد گفتنت رفتم خودم چک کردم دیدم بعله !!!
انقدر اینترنت کنده که اصلا عکس ابتدای پست 89 نمیاد !!!!
نمیدونم یقه کی رو باید گرفت !!!!

مامان یک فرشته سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 20:46

سلام
فقط میشه گفت خداروشکر که اگرچه سرعت سرایت این او میکرون زیاده اما قدرتش کم شده.
تقریبا هر کی رو که میشناسم گرفته و همگی خانوادگی
امیدوارم همیشه در کنار خانواده سلامت و دلخوش باشین

ممنون
تو هم همینطور

Soly سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 14:58

الهی شکر . شاد و سلامت و پیروز باشین همیشه.

ممنونم سولی
تو هم همینطور

Soly سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 14:12

سلام چطورین
امروز بهتر شدین شکرخدا...

سلام سولی
بله ممنون
دیگه حالم اونقدر خوب شده که بدون دلواپسی از سرایت به دیگران امروز اومدم سر کار

soly دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 11:32

سلام
خوبین
ان شالاه امروز بهتر هستین
ارزوی سلامتی و صحت بر وجود نازنینتان و خانواده عزیز

سلام سولی
ممنونم
بهترم
کماکان توی مرخصی هستم
ولی
در سرازیری بهبودی دارم تخت گاز می م !!!
تقریبا نزدیکهای خط پایان هستم

فکر کنم از فردا برم سر کار
ممنون از حوال پرسی ات

نرگس باران یکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت 21:46

پدر و مادرشون خوب میکنن!

یاسی یکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت 18:30

سلام دوست جان
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد....
انشاا که بلا دوره....ای کاش بچه ها انلاین درس میخوندن...اینجا هم از وقتی طفلکیا رو کشوندن مدرسه امار رفت بالا...

سلام
چه میشه کرد یاسی ؟
رسم دنیاست
گاهی سالم
و
گاهی مریض
اجتناب ناپذیره

امان از بچه ها !!!
با پدر و مادرای بی فکرشون میرن مهمونی یا عروسی
مبتلا میشن
و
میان مدرسه و بقیه رو هم گرفتار میکنن

پ.ن :
امیدوارم تو هم سالم و تندرست باشی

soly یکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت 12:04

سلام بر جناب مونپارناس
خدا سلامتی بده و آرزوی صحت و سلامتی برای خونواده عزیزتون...
ویتامین بدنتون رو حتما تامین کنین ...ان شالاه قضا بلا دوره ...

ممنون جناب سولی !!!
متقابلا آرزوی صحت و سلامت برای شما رو دارم
از دعای خیر شما سپاسگذارم

الهام یکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت 09:48 https://yanaar.blogsky.com/

سلام
قاصد روزان ابری داروگ ! کی می‌رسد باران ؟

عکس فوق‌العاده زیبا بود. ترکیبی از گذشته و حال و آینده و انسان و طبیعت ... عکسی که می‌شود بارها دید و از نو دید. دست مریزاد.

سلام الهام
" عکس فوق‌العاده زیبا بود .... "
واقعا الهام ؟!!!!
خودم هم همچین فکرایی در موردش نمی کردم !!!!
بقول معروف آنچه مردم در آیینه بینند
تو در خشت خام بینی !!!



پ.ن :
به اضمهلال تدریجی گل قاصدک در کنار زوال کامل برگ توجه کردی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد