81

چند ساعت پیش یه هویی بهم اعلام شد که امروز روز مرد هست و بگم برای این روز چی می خوام

البته من نفهمیدم چطوری امروز روز مرد شده !!!!

توی تقویم عرب هاست؟

توی تقویم اروپایی ها یا آمریکایی هاهست؟

سازمان ملل متحد امروز رو روز مرد اعلام کرده؟

...؟؟؟؟

خلاصه

 

 

از اونجایی که به تجربه بهم ثابت شده هر هزینه ای در این راستا در نهایت از جیب خودمه گفتم یه انتخاب

دلی داشته باشم و " خوراکی "رو انتخاب کردم

البته میتونستم مرغ سوخاری یا ساندویچ رو انتخاب کنم ولی  به اختیار طرف مقابل گذاشتم

این هم پکیج بزرگداشت روز مرد من




اما مردها خیلی " حیوونکی " هستیم نه؟ !!!!


پ.ن 1:

اگرچه نمی دونم چرا

ولی اگر امروز روز مرد بوده به اون مردان زحمتکش این آب و خاک

که

توی خونه رفتار خوبی دارند و خون به دل زن و بچه نمی کنند مبارک باشه

اونهایی  که جزو این دسته نیستند هم برن برای خودشون سوت بزنن!!!


پ.ن 2:

اگر هم امروز روز مرد در هیچ تقویم ودین و مذهب و کشور و ملیتی نیست

مساله ای نیست

آقایون داداش هام !!!

- البته فقط اون خوش رفتار ها در منزل -

امروزتون و هر روز دیگرتون به خیر و خوشی

نظرات 6 + ارسال نظر
یاسی شنبه 6 آذر 1400 ساعت 23:57

یکدنیا سپاسگزارم از لطف و محبتی که بمن داری مونپارناس عزیزم...منم از حضور سبزت و مطالب زیبا و اموزنده ای که مینویسی تشکر میکنم...شاد و سلامت باشی همیشه...انشاا..بیشتر میام اینجا پیشتون...مهمون برای بچه ها اومده از ونکوور یخورده بشور و بسابم زیادتر شده..با این همه دیشب یه چند خطی تونستم بنویسم....:گل

سپاس یاسی
لطفا منو لوس نکن !!!!



مطالبی که می نویسم نه زیباست و نه آموزنده
فقط سعی میکنم نک و نال و حوصله سر بر نباشه !!!

یه انرژی شادی بخش در نوشته های تو و بعضی از بلاگر های دیگه ای که می خونم هست که با خوندنشون حس بهتری نسبت به قبل از خوندنش پیدا میکنم .
این ارتباطی با موضوعی که در موردش می نویسی نداره .
حسی از درون تو هست که توسط نوشته هات به خواننده منتقل میشه
به این دلیل
این که میگم از خوندن نوشته هات حس خوبی دارم یه تعارف نیست
امیدوارم سالهای سال سالم و تندرست باشی و برای ما بنویسی

یاسی شنبه 6 آذر 1400 ساعت 01:12

سلام دوست جان
روزت مبارک باشه...میدونم که تو از اوندسته آقایونی هستی که خیلی توی خونه دوستش دارن و وجودشون مایه برکت و امنیته...خدا حفظت کنه همیشه...شاد و سلامت باشی.

سلام یاسی
ممنونم ازت
من سعی خودم رو می کنم تا با انواع و اقسام چابلوسی ها و معلق زدنها
مثل شستن ظرف یا سرویس بهداشتی

" خورشید خانه ما " تحت تاثیر قرار بگیره
و کمی جملات عشقولانه ازش بشنوم
اما
هر چه عشقولانه و قربونت برم هست مال عضو دیگر خونواده هست و نصیب من فقط شنیدن کلمه
" حاضر آماده خور " !!!!




پ.ن :
وداع با قنادی هم نتونست حضورت رو پررنگ کنه
ظاهرا اونجا زندگی روی دور تند در جریانه و وقت برای هرچیزی جز کار کمه
حضور و کلامت همیشه برای خوانندگان وبلاگت خوشایند و دلنشینه
امیدوارم زندگیت قرین سلامت و آرامش باشه

میله بدون پرچم یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 16:56

سلام
همان تجربه‌ای که اشاره کردید باعث شده است باصطلاح یخ این روزها نگیرد. ولی شما هوشمندانه ازش بهره‌برداری کردید. منم اتفاقاً توی یکی از کانالها مطلبی دیدم در مورد این روز و واقعاً تعجب کردم که چطور تا حالا این قضیه به گوشم نخورده بود. البته بنا به همون تجربه خدا رو شکر

سلام میله
شاید بطور معادل در مورد ما " مظلومان "بشه گفت که مصداق گفته زیریم:

"مرغیم که در عزا و عروسی ..."
تو خونه ما که رسمه در هر مناسبتی از جمله تولدها من باید بقیه اعضا خونواده رو به یک رستوران دعوت کنم و شخص متولد شده هم مهمونیه مثل بقیه !!!

soly یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 11:29

سلام روزتون مبارک..
میگه توی خونه ای که( مرد با اهل و عیالش مهربون و صبور و خوش برخورده )، برکتش افزوده میشه ... روزی اون خونه چندبرابره....
هوس چی توز موتوری کردم...ولی چه کنم......
مبارک باد بر مردان سرزمینی که میدانند جان و مال و ناموس و مردانگی چیست.

سلام سلی
ممنون
و
من هم
پیشاپیش
روز دختر و روز زن رو بهت تبریک می گم



پ.ن :
یه چیتوز سایز معمولی ضرری نمی رسونه
زندگی دو روزه سلی
بخر و بخور و لذتش رو ببر
نوشابه همراهش یادت نره !!!!

رافائل یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 11:09 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام.
روزتون مبارک. فکر کنم میخواستند همینجوری بی بهونه خوشحالتون کنند.
فقط موندم بین ارتباط پفک، کفیر و دلستر!
یه خاطره ای دارم در این خصوص. باید توی وبلاگ بنویسم.
نوش جونتون‌ . چه کم خرجی شما

سلام رافی
احتمالا "خورشید خانه ما " چون میدونسته من کم خرجم دیروز رو روز مرد اعلام کرده که بقول تو بی بهونه شادم کنه !!!
باید حواسم باشه نکنه در طول سال یکی دو بار دیگه هم روز مرد اعلام کنه
آخه یه مقدار فراموشکار هم هستم



پ.ن :
پس واقعا روز مردی در کار نبوده ؟!!!

ای خورشید ناقلای من

بندباز شنبه 29 آبان 1400 ساعت 23:25 http://dbandbaz.blogfa.com

سلام مونپارناس
راستش این پکیج بیشتر شبیه روز جهانی چیتوز موتوریه!!
کلا مبارک بادت این روز و همه عمر

سلام بند باز
چه کنم ؟
این روزها کودک درونم بیش فعال شده !!!!



پ.ن :
و بهمچنین برای تو و جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد