72

در زمان عجیبی هستیم

شیوع ورژن جدید کرونا بهمراه

  بی خیالی  مسوولان  یا ناتوانی اونها ار کنترل اوضاع شرایطی

رو ایجاد کرده که به نظر من شبیه شرایطی هست که

پدران ما در زمان  اشغال ایران در طی جنگ دوم جهانی

تجربه کردند

البته که مثل همه چیزهای دیگر این دوره و زمونه زرق و برق

زندگی مون  تفاوت زیادی با اون دوره ایجاد کرده که حتی

تامین نون مردم هم  با اشکال مواجه بوده و بقولی

مردم زیادی از گشنگی و قحطی مردند

اما در مقابلش

ما نون باگت می خوریم

اینترنت و باطبع اون

واتس آپ و تلگرام و اینستا و فیس بوک و ... داریم

ماشین  شخصی داریم

هیچ شبی - حداقل  در صد بالایی از ما ها - گشنه

سر به بالین نمی ذاریم

اما

دچار سر درگمی شدیم

از فردامون بی خبریم

نکنه  امروز که رفتیم فلان جا کرونا گرفته باشیم

چکار کنیم با یه عالم آرزو های ریز و درشتی که ممکنه

هیچوقت بهشون نرسیم ؟

اطرافیان مون هم که چپ و راست دارن مبتلا میشن

توی فضای مجازی هم  در مورد تقلبی بودن  یا بی اثر بودنشون  واکسن ها 

چپ و راست داره برامون مطلب می آد.


یه رقابتی شده برای نمایش بیشتر سیاهی ها و کاستی ها

یعنی الان  بعضی ها تا آمار فوت اون روز ناشی از کرونا رو ندونن

خوابشون نمیبره!!!!

این حالت تعلیق و عدم اطمینان از آینده  اولین اثرش القای

روحیه یاس و ناامیدیه

همه افسرده شدیم

بلاتکلیفیم

ولی این زتدگی ماست که داره با افسردگی و بلاتکلیفی

میگذره

باید یادمون باشه  این مساله همیشه بوده و  هست که :

  " کس نخارد پشت من جزناخن انگشت من "

باید خودمون به فکر درست کردن حال خودمون باشیم

بابا لنگ درازی در کارنیست

مگر اینکه ما

جودی ابوت باشیم !!!

در این راستا  دیدن  فیلمهای کمدی یکی از کار هایی

هست که  اثر خوبی در روحیه ما  داره

فیلم " PK " فیلمیه  ;کمدی با مضمونی  جالب

توصیه من اینه که اگر بالای 18 هستید بدون "سان سور" ش

رو ببینید . چیز خاصی هم نیست

  لااقل برای اونهایی که بالای 18 هستند  !!!


ولی حذف همین چیزهای کوچک  در نسخه  با "سان سور "

به پیوستگی فیلم لطمه زده

در زیر لینک بدون"  سان سور " ش رو گذاشتم

ببینید

و

بخندید

و

شاد باشید

گفته شده که شادی  باعث افزایش مقاومت بدن

در برابر بیماری ها می شه 


حتی اگر تقدیر ما بر این باشه  که کرونا بگیریم

بذارین  لااقل با شادی و بدون  آه و ناله بگیریم

امیدوارم  روزی رو ببینیم که دیگه  هیچ کس مبتلا نشه

و همه بیماران هم حالشون خوب بشه


این هم لینک دانلود فیلم " PK" دوبله فارسی بدون " سانسور "

www.film2serial.ir


پ.ن :

امروز روز پزشکه

این روز به تمامی پزشکانی که برای سلامتی مردم تلاش میکنند

مبارک باد

اما

مبارک نباشه برای  اون دسته از  پزشکانی که مردم رو به صورت اسکناس می بینند

و

پزشکانی  که بجای کشیک دادن و دیدن بیمار ،  پشت میز هاشون  و زیر باد کولر

نشسته اند و اولین مدعی  برای گرفتن پاداشها و اضافه کاری ها هستند

ننگ بر اونها

نظرات 4 + ارسال نظر
بندباز چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 00:42 http://dbandbaz.blogfa.com

سلام مونپارناس
ممنونم بخاطر پست ۷۳
چقدر خوبه که قد همین چند خط از بهروز نوشتی. این کار ارزشمندی هست. خداوند به خانواده ش سلامتی بده. و همچنین برای شما و خانواده تون آرزوی سلامتی و کامروایی دارم

سلام بند باز
ممنون
همین آرزو رو برای تو و جان دارم به همراه زندگی با عزت

بندباز سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 10:48 https://dbandbaz.blogfa.com

سلام مونپارناس
دیروز دیدم از بنری حرف زده بودی که...
متاسفم. تسلیت می گم و برای خانواده ی ایشون صبر آرزو می کنم. دیروز نتونستم چیزی بنویسم اما می خوام بگم هیبت بعضی پدیده ها اونقدر عظیم هست که ما در برابرشون احساس عجز می کنیم و راهی جز تسلیم نداریم... همدردی منو پذیرا باش.

سلام بند باز
ممنون از همدردیت
نوشته ات باعث شد که بنویسم و وقتی نوشتم دیدم که حیفه پستی در مورد بهروز نباشه
جواب نظرت با تغییراتی شد پست 73 موجود بجای اون پست 73 پاک شده
در واقع مخاطب اون پست تو هستی با تغییراتی در ضمایر و فعلها
امیدوارم تو و جان همیشه سلامت و خوش باشید

پ.ن :
coda رو دیدم و خیلی جالب بود
حال و هوام رو عوض کرد
ممنون بخاطرش
بعدی ماندلاست

بندباز یکشنبه 7 شهریور 1400 ساعت 16:39 https://dbandbaz.blogfa.com

سلام مونپارناس
من اونقدر استرس کرونا داشتم که چند روزی افتادم . یعنی نمی دونستم کرونا هست یا نیست؟ اما چند تایی از علائمش رو داشتم. رفتم دکتر و دارو استفاده کردم و حالا در سراشیبی بهبودم. این مدت هم چند تایی کمدی دیدم. توی وبلاگم هم یکی رو معرفی کردم که بامزه تر بود. شنیدم احتمال زیاد پیک و سویه جدیدی رو تجربه خواهیم کرد. پس ظاهرا چاره ای نداریم جز پوست کلفت تر شدن!

سلام بند باز
چیزی از این مساله در وبلاگت نگفته بودی ولی از تغییر حس نوشتنت مشخص بود که چیزی عوض شده و همون بند باز همیشگی نیستی .
البته خیلی های دیگه هم توی این هفته گذشته متفاوت بودند سولی - رافی که هر کدوم هم بعدا مشخص شد دلیلی برای ای وضعیتشون هست
سولی میگرنش عود کرده بود و رافی دنیال خرید خونه هست

من هم در هفته گذشته حالم نرمال نبود چند روز سر درد خفیف بعد هم گلو درد خفیف و همزمان کمی آبریزش داشتم .
گفتم دیگه کرونا گرفتم ولی الان که حدود یک هفته میگذره ظاهرا چیزی جز یک سرماخوردگی ساده با تورم سینوسها نبوده که البته من هر چند وقت یه بار دارم و ارتباطی به زیر باد کولر خوابیدن هم داره !!!!

نمی دونم این عوضی هایی که میان توی تلوزیون چی نصیبشون می شه که اعلام می کنند توی این فصل سرما خوردگی نداریم و همه اش کروناست ؟
کدوم پزشک بدون معاینه میتونه نظر بده که این پزشکان خود فروخته میان توی تلوزیون و با این حرف هاشون هراس و دلهره توی مردم ایجاد میکنند؟

در هر صورت من هم مثل تو دارم بهتر میشم و سر درد و گلو درد تقریبا ندارم . هفته گذشته خیلی عجیب بود بیشتر وبلاگ نویسهایی که خواننده شون هستم غیر عادی شده بودند

امیدوارم حالت کاملا خوب شه
یه مدت از غم و غصه و استرس و هیجان های بی مورد خودت رو دور نگه دار
بررسی شده که حالت روحی در وضعیت دفاعی بدن موثره

برای همه ما فهمیدن اینکه قراره مسافر اون دنیا باشیم سخته
چون
نذاشتند از زندگی مون تا به اینجا درست استفاده کنیم و امیدمون به آینده هست حالا اگر این آینده هم وجود نداشته باشه که ....

soly پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 ساعت 21:57

سلام ان شالاه سلامتی باشه برای همه من.
و ننگ باشه بر همه کسانی که ملت رو اسکناس میبینن حتی برای مهر ومحبت.
باید عرض کنم هرچه کردیم!خودمون کردیم!!بازتاب اعمال ملت خودمونه که خجسته شدیم و افسردگی داره از سرمون تا زیر پامون میباره...من چند وقته از ته دل نخندیدم...

سلام سلی
توصیه اکید میکنم این فیلم رو ببین
حسابی خنده داره
مضمونش هم خیلی جالبه
حتما خوشت می یاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد