40

تا دیشب خبری نبود

هوا رو میگم

سرد بود ولی نه آنچنان که علامت چیزی باشه

من خیلی گرمایی ام

و

شبها  فقط با یه شلوارک بلند تا زانو و بدون هیچ رو اندازی

چه شمد چه پتو می خوابم 


امروز صبح  از خواب که پاشدم دیدم حدود های یک ربع به ششه

هوای اتاق  بطور عجیبی  خیلی سرد بود و احساس منجمد شدن می کردم

رفتم آشپزخونه دیدم برق نداریم و درنتیجه پکیج هم  خاموشه

ای خدا!!!!!

اول صبحی با قطع برق  ؟

چه روزی بشه !!!

از پنجره بیرون رو نگاه کردم

و  ؟

بله !!!

دیدم که زمین سفید پوش شده  .

آخ جوووووووووووووون

شهر ما هم آخرش توی سال 99 صاحب یه هوای برفی شد


شومینه گازی رو با کلی دردسر  روشن کردم 

چرا دردسر؟

خوب هوا هنوز تاریک بود و نمیدونستم :

فندک کجا ست؟

شمع کجاست ؟

دسته شیر گاز شومینه کنده شده و باید با مکافاتی شیرش رو باز کرد

و  ...


 بعد یه دفعه برق اومد

خوب مردم آزارمی مردی  پنج دقیقه زودتر می اومدی ؟!!!

بر پدر مردم آزار لعنت !!!!


این عکس به یادگار از این صبح در هم و برهم تقدیم شما

هوای زندگیتون همیشه صاف




پ.ن

همیشه برای این طور موارد سعی میکنم فندک و شمع رو جای مشخصی بذارم ولی هر وقت بهشون نیازه اونجا نیستند

می دونم کار کیه

ولی

کاری ازم ساخته نیست

چون

من قدرت شماره 2 خونه هستم

 




نظرات 3 + ارسال نظر
بندباز سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 11:40 https://dbandbaz.blogfa.com


قدرت، قدرته! شماره ی یک و دو و سه و ... نداره... سلامت باشید در کنار خانواده. انشالله، به شادی و دلگرمی.
ما امسال برف حسابی ندیدیم. خوشبحالتون.

این چه فرمایشیه !!!!؟
لذتی که در اول بودن هست در دوم بودن هست؟



پ.ن
هنوز سالهای آینده هست که برف تلافی کنه و چند روز همه زمینگیر بشن
سر ما که چند سال پیش این بلا اومد
و حتی آب قطع شد و ما ناگزیر برای دستشویی و مصرف آشامیدن برف آب کردیم .
یادش فراموش باد !!!!
و البته
امسال از نبودن فراوانش اصلا غصه نخورم که هیچ
کلی هم شاد بودم

یاسی شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 13:33

سلام مونپارناس جان
باز خدارو شکر که همون قدرت شماره دو هم هستی...ماها که هیچی...قدرت مدرت کیلویی چنده؟؟!!توی این مملکت انقدر که قدرت دست بچه ها هست دست والدینشون نیست..میگم نکنه خدای نکرده فشار خونت بالا باشه؟؟!! آخه توی این فصل هنوز هوا سرده..تو چطوری بدون روانداز میخوابی؟؟!!

سلام
حالا که به بچه ها اشاره کردی یادم افتاد در این محاسبه فقط خودم و خانومم رو به حساب آورده بودم

اتاقی که توش میخوابم کوچیکه و هواش با رادیاتور موجود گرم و ملایم میشه .چیزی که هست هر سال یه آزمایش کامل میدم و لی تا حالا چیزی از توش در نیومده که این مساله رو توضیح بده

سالها من با قد یک مترو هشتاد و هشت وزنم حدود هشتاد و خووده ای کیلو بود
اما این چند سال اخیرحدود صدو هفده کیلو شدم .
فکر کنم این رمز گرمایی بودنمه


وزن کم کردن برام خیلی سخته چون خوردن یکی ازبزرگترین لذتها زندگی منه

soly شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 11:54


قدرت شماره 2
الهی....

چه کنم سلی
اگر در زندگی مشترک نخوای -اون جایی که میشه - کوتاه بیای زندگی همش میشه تشنج و اعصاب خورد کنی
آرامش در زندگی خیلی مهمه و به طرف مقابل بستگی کامل داره
اگر با کسی زندگی کنی که دوست داره حرف اول باشه برای حفظ آرامش چاره ای جز نفر دوم بودن نمیمونه
بین دو نفر دوم شدن اونقدر هم بد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد