32

بدون شرح
نظرات 4 + ارسال نظر
یاسی چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 14:40 https://jasmin2020.blogsky.com/

به به...مه چقدر رویاییه...آدم حس میکنه که آغاز خلقته...توی اون چند سالی که شمال زندگی کردم همیشه به مه صبحگاهی دلخوش بودم...کشیک میکشیدم کی مه میشه برم قدم بزنم...یادش بخیر.


تا آدم توش قدم نزنه حسش رو متوجه نمیشه
مثل کارتون های زمان کودکی که یعضیها روی ابرها راه میرفتند و ما هم دلمون می خواست !!

Baran دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 12:47

سلام،
مسیر مه آلودِ زیباییِ.
مه،برام یادآورِ باغ آلوچه ی پدربزرگِ.واین فصل از سال.وقتی مه می گرفت.میگفتن ماهی سفید رسیده سپید رود.
واینکه؛
جسارتا.عنوان اولی که براش انتخاب کرده بودین؛خیلی زیبا بود.

عنوان رو عوض کردم چون ترسیدم متهم به گنده گویی بشم
ولی خودم با دیدن این مسیر و المانهایی مثل تنها درخت توش و نا مشخص بودن انتهاش به یاد اون عنوان افتاده بودم
ولی تصمیم دارم در پست بعدی طور دیگری ازش استفاده کنم

Sinadal یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 20:14 http://sinadal.blogsky.com

ما هر روز صبح با این صحنه مواجه میشیم.

خوش به حالت
و
قدرش رو بدون
چون
قسمت عمده ای از کشور ازدیدنش محرومند

soly شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 23:57

مه صبحگاهی

دقیقا
حس خیلی خوبی داره توش قدم بزنی
انگار توی ابرها داری راه میری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد