131

چیز خنده داری برام پیش اومد

یعنی

یه هویی از خواب پریدم

ساعت رو نگاه کردم

4:10  صبح

موبایلم دم دست بود

 به برنامه  تقویم نگاه  کردم که ساعت های  اذان رو می نویسه

 اذان صبح

4:05  

این چه شوخی ایه ؟!!!

 از این مدل شوخی ها با هم نداشتیم !!!

 

یعنی من فقط 6 دقیقه دیرتر از خواب پاشدم ؟!!!

همه مون دوست داریم فکر کنیم که یه کسی یا چیزی

به فکر ماست و هوامون رو داره

ما کار خودمون رو می کنیم

و

اون برامون جاده رو صاف نگه میداره !!!

واسه همین خیالات خوش بود که

دیشب  اصلا به گذاشتن آلارم

 ذره ای هم فکر نکردم !!!

مطمئن بودم  بموقع از خواب بلند میشم

این چیزی بود که فکر می کردم

اما

نتیجه هم شده این

از خواب که بلند شدم لب هام خشک بود

خدا بقیه روز رو بخیر کنه 

تا من باشم دیگه انتظاری  از کائنات نداشته باشم

چرا پیش خودم فکر می کنم که

  کائنات نوکر بابامه و هر وقت نیازی باشه

میاد و  برام جاده رو صاف می کنه !!!

نه داداش گلم

تو دنیای واقعی  از این خبرها نیست

اون فقط مال دنیای شیرین داستانهاست که

چهار تا آدم زبل اونچه رو که ما دوست داریم وجود باشه

 به صورت فیلم و کتاب  به ما می فروشن و پولدار میشن

توی دنیای واقعی داستان اینه :

کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من


ولی خودمونیم ها

عجب کیفی داره که فکر کنی همیشه کسی حواسش

بهت هست و مراقبه آب توی دلت تکون نخوره

به این جور آدمها می گن

بچه های گنده !!!

فکر کنم هممون بدون تعارف دوست داریم اینطوری باشیم

خانومها که بی برو برگرد

آقایون هم رمانتیکهاش و گوگولی هاش

اما مردای واقعی

همون هایی هستن که بهشون می گن سنگهای زیر آسیاب

بدون رویا بدون خیال پردازی !!!

می دونن که باید ضامن وام  کسی بشن

 تا اون هم براشون ضامن وام بشه

راه دیگه ای نیست 

هیچ چیز در زندگی بزرگسالان مفت نیست

میدی می گیری

گرفتن بدون دادن

مال دنیای شیرین بچه گی و مامان جون و بابا جونه

ولی با این وجود

دلم باز  می خواد که فردا که یه دفعه از خواب بلند میشم

نیم ساعت به اذان مونده باشه

البته که زنگ نمیذارم

اعتقادم به اینکه کائنات نوکر بابامه

 با یکی دو بار اشتباه  از طرف اون متزلزل نمیشه

میبخشمت کائنات

بیشتر دقت کن



پ.ن :

خدا این مسوولان حیطه بهداشت و درمان رو نبخشه و نیامرزه

خودشون انواع و اقسام پاداشها و اضافه کاری های

 آشکار و پنهان رو می گیرن

از بودجه هر طرحی که اجرا میشه سهم مالکانه دارن

اما اون پرسنل بدبختی که عامل اجرای اون طرح ها هستن

چندر غاز با تاخیر و تحقیر بدستشون میرسه

لعنتی ها خودشون پشت میزهای  ریاست لم دادن

اما  شرایط کار و در نتیجه  زندگی پرسنلشون

 رو با جهنم یکی کردن

خوشید خانه ما

طفلکی بنده خدا

توی یکی از اون کشیک های فرساینده 24 ساعته اش هست

یعنی از دیروز صبح که هول هولکی رفت تا امروز صبح

 یکسر توی محل کارشه

اگر بود چه نیازی به کائنات داشتم ؟!!!

گور بابای کائنات هم کرده

فراموشکار بی حواس



نظرات 3 + ارسال نظر
گیل پیشی دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 11:44

خداروشکر حداقل واسه نماز بیدارتون کردن
گفتم نماز، یاد یه جوکی البته بی‌ارتباط به پستتون افتادم:
میگن یه روز شیطان یه آدم خیلی بدی (اسمش یادم رفت) رو واسه نماز صبح بیدار می‌کنه. طرف تعجب می‌کنه که چی شده برا نماز بیدارم می‌کنی؟! شیطان میگه اینکه خواب بمونی برا نماز، خدا می‌بخشه. اما بیدارت کردم که از روی تکبر نخونی، اینجوری گناهت بزرگتره.

یه جوک دیگه‌م یادم افتاد:
به شیطان میگن از کدوم طایفه راضی هستی؟ میگه از بنگاهی‌ها. میگن چرا؟!
میگه من به دروغشون راضی بودم، اونا قسم هم بهش اضافه کردن!

" خداروشکر حداقل واسه نماز بیدارتون کردن"
بیدارم نکردن
خودم از خواب پریدم !!!
اما چه فایده ؟
نوشدارو بعد مرگ سراب !!!
چند دقیقه ناقابل دیرشده بود



"(اسمش یادم رفت) "
این یه حکایت در مثنوی مولاناست
اون شخص هم معاویه
بقول مولوی
رضی الله عنه
بود
شوخی نیست ها !!
واقعا مولوی گفته اینو !!!





"به شیطان میگن از کدوم طایفه راضی هستی؟ میگه از بنگاهی‌ها. میگن چرا؟!
میگه من به دروغشون راضی بودم، اونا قسم هم بهش اضافه کردن! "

جدید بود تا حالا نشنیده بودم
فکر کنم بقول بنگاهی ها
مدل این جوک مال اواخر 2022 بود!!!

خورشید دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 08:29

از اونجایی که زن داداشا از بیخ و بن با خواهر شوهر بنده خدا مشکل دارن راضی نیستم تو درد سر بیافتی داداش

خوب بگو دوچرخه سواری
توی تاریکی رو دوست ندارم خلاص !!!
من هم دوست ندارم
ولی مجبورم

خورشید دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 07:18

بیدار شدن سر ساعت ربطی به کائنات نداره اخوی ساعت بدنت روی هر زمانی تنظیم بشه اون ساعت بیداری حداقل برای من اینطوره یه عمر ۵ صبح بیدار شدم کلا تنظیماتم روی ۵ صبحه
ماه رمضانه که محاسبات رو ریخته بهم

سلام خورشید
"بیدار شدن سر ساعت ربطی به کائنات نداره اخوی ساعت بدنت روی هر زمانی تنظیم بشه اون ساعت بیداری"
چه جالب !!!
فکر می کردم همه چی بهش ربط داره
از جمله
ساعت بدن


"یه عمر ۵ صبح بیدار شدم کلا تنظیماتم روی ۵ صبحه "
چه جالبه که تو هم انقدر سحرخیزی
آخ خورشید!!
ای کاش اینجا بودی
دو ساله تنها ساعت 5.30 میرم تمرین یک ساعته دوچرخه سواری
حالا که اخوی هستم به گمانم ایرادی نداشت
اگر هر صبح تو هم با هام می اومدی رکاب زنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد