45

ساعت حدودای 9 صبحه و در محل کارم  تنهای تنها  هستم

ساعت شروع کار 8 صبحه ولی هیچ کدوم از همکارم هنوز نیومدن !!!

 اعلام شده شهرمون مشمول حداکثرحضور  50 درصد کارکنان هست

اما

طبق معمول مدیران سازمان به چند روز زمان نیاز دارند

تا بفهمند که چه خبره و دستورالعمل صادر کنند

همکارهایی که نیومدند سر خود این کار رو کردند


معمولا صبح  ها چیزی برای صبحونه از خونه می آرم

اما  چون امروز فکر میکردم به محض اومدن  با بقیه

دست به یکی میکنیم و زودتر از اومدن دستورالعمل بچه های بالا

برمیگردیم خونه غذا نیاوردم

اما ای بهار خانوم چی بگم بهت آخه !!!

راه پیمایی صبح توی این هوای دلچسب در معیت بهار خانوم ناز

از خونه تا سازمان کار خودشو کرد و وقتی رسیدم از گشنگی

دل ضعفه گرفتم

گفتم برم یه چیز سبک مثل پنیر خامه ای بگیرم تا

از گشنگی نمردم ولی بعدش پشیون شدم .

چه کاریه آخه  ؟

حداکثر تا یه ساعت دیگه میفرستنمون خونه چرا جیب

لاغر و سبک شده خودم رو سبک تر کنم .

ولی

برخوردم به یکی از بچه های اتاق بغل

گفت که توی خیلی از شهر های استان  کرونا گسترش بی حدی

پیدا کرده و به نظرش همکارای من که نیومدن حق داشتند

بترسند و نیان .عمه همسرش همین دیشب

بر اثر کرونا فوت شده و امروز اون باید بره ولایت


چی کار کردم؟

سریع رفتم پنیر خامه ای رو خریدم !!!

ممکنه فردا برای خوردنش دیر باشه


پ.ن 1 :

پنیر خامه ای رو که باز کردم دیدم آبکیه

یعنی به خامه شبیه تر بود تا پنیر

کلی به شرکت کلاه بردارش لعنت فرستادم که حتی از تقلب در پنیر مردم هم نمیگذره

و این پنیرآبکی رو جای پنیر خامه ای به مردم قالب میکنه

رفتم اسم شرکت رو بخونم

که؟

لعنت برشیطون !!!

نوشته بود خامه صبحانه   نه  پنیر خامه ای صبحونه !!!


پ.ن 2 :

آخه عینک انقدر باید توی زندگی من مهم باشه که

به همراه نداشتنش توی این ایام همچین بلایی به سرم بیاره ؟


پ.ن 3:

فروشگاهی که ازش  خرید کردم طوریه که مشتری  خیلی چیزها رو

خودش ور میداره از جمله این  خامه  پنیر خامه ای نمای متظاهر  رو

خدا کنه توی این وضعیت به شدت قرمز  قبل از خوردن پنیر خامه ای واقعی  کرونا نگیرم!!!



نظرات 6 + ارسال نظر
یاسی سه‌شنبه 24 فروردین 1400 ساعت 12:34

آهان...ببخشید ..من اصلا جواب این کامنتم رو ندیده بودم..شرمنده...فکر کردم توی وبلاگ خودم نوشته بودی...

یاسی یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 14:06

خوب خدارو شکر ....دوچرخه سواری هم که میری بسلامتی و تندرستی فقط مواظب باش توی کوچه پس کوچه ها گیر یه گله سگ هار نیوفتی دنبالت کنن کله سحر هیشکی نباشه به دادت برسه ...دقت کن کجاها میری...خیر ببینی الهی..

من جرات سواری توی کوچه پس کوچه ها رو ندارم !!!
خونه ما نزدیک خیابون اصلیه و
همین خیابون اصلی رو میرم بالا و برمی گردم
رفت و برگشت حدود هشت کیلومتر در نیم ساعت میشه که برای من مناسبه

گوش شیطون کر اینجا سگ به صورت گروهی ندیدم یکی دو مورد دوتایی بود
ولی
تابستون که نیم ساعت تا یک ساعت بعد اذان میرفتم اوایل حرکتم کله سحر اکثرا کسی جز رفتگرهای شهرداری نبودند و من خواسته یا نا خواسته هر چند دقیقه به یکی میرسیدم که داره محدوده خودش رو تمیز میکنه. ولی کسانی بودند که محل کارشون شهر های دیگه بود و بندگان خدا توی تاریکی صبح منتظر سرویسشون بودند . چند موردشون خانوم بودند که دلم واقعا به حالشون می سوخت که توی این ساعتهای نامناسب ناگزیرند برای یه لقمه نون از خونه بیان بیرون اونهم زمانی که کسی نیست که در صورت بروز مشکل کمکی بکنه

اوایل خیلی بی خیال و شجاع بودم اما بعد چند باری که سگ بهم حمله کرد حسابی ترسیده ام
الان دیگه جرات هر روز سواری رو ندارم به خصوص قبل از روشن شدن هوا
بعضی روزها صبر میکنم هوا روشن شه و بعد می رم که البته حظی وافر از دود اگزوز مینی بوسهای سرویس کارمند ها و کارگر ها می برم
ولی یاسی اگر بدونی قبل روشن شدن هوا چقدر خیابون ها ساکت و آرومه
چقدر هوا تمیزه
اگر یکی دو نفر همراه داشتم از خدام بود باز بعد اذان برم بیرون
ولی
ظاهرا خواب صبح گاهی برای 99% مردم از نون شب واجب تره
ایام به کام


پ.ن :
برای من جای سواله که توی کشور های دیگه هم سگ ها آزاد و بدون صاحب برای خودشون توی کوچه ها و خیابونها ول میگردند؟
البته منظورم کشور هایی مثل هند و پاکستان و افغانستان نیست بلکه قاره اروپا و آمریکا منظورمه
تو خودت اونجا سگ ولگرد می بینی؟

soly یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 12:15

خدایا خداوندا
مونپارناس را ازلذت چشیدن طعمها و انواع مزه ها و خوردن لذیذترین غذاهایش من جمله آبگوشت و کله پاچه و ششلیک، در زندگی پایدار و مستدام بگردان.تمام دقایقش و لحظاتش را که اراده کرد به خوردن و چشیدن لذایذ زندگی یاری بفرما...آمین یا رب العالمین ...

خدایا
سعادت پاساژگردی با جیب پر پول
و
کلکسیونی پر بار از کیف و بوت
و یک کار خوب با همکارانی خوب و درآمد خوب نصیب سلی بگردان
آمین

پ.ن
خداوند دل همه رو در این ایام وانفسا شاد کنه
به هر روشی که میشه
به دمی
یا درمی
یا کرمی
یا قدمی
علی الخصوص اونهایی که درآمد ماهیانه ثابت ندارند و به شدت تحت تاثیر شرایط روز جامعه هستند و دهک های پایین جامعه

یاسی یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 01:27

سلام مونپارناس جان
نوش جونت اون خامه و نون بربری و چای...ولی اینجور که از اوضاع و احوال برمیاد تا یه مدت باید خونه نشین باشین...خدا کنه حقوق و مزایا تون کرونا نگیرن..

سلام یاسی
شکر خدا لا اقل در مورد حقوق مزایا مشکل نداریم
خونه نشینی ؟
هوا عالی شده و از حدود بیست دقیقه به هفت
میشه دوچرخه سواری کرد
من هم کم خواب
چند روزه دوباره صبح قبل از کار میرم سواری
همچین مثبت اندیشی هستم من !!!!


پ.ن
این مدیرانمون انگار جدشون تنده !!!!
تا گفتم گیج و ملنگ هستند یه دفعه فرز و چابک شدند
دیشب از طرف سازمان پیامک زدند
و
اعلام کردن که نه 50/5ر0 بلکه
30/70 (حداکثر سی در صد حضور )
جانم مدیران سطح بالا !!!

اینهمه خوشی باورت میشه یاسی؟

soly یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 00:42

ان شالاه هردقیقه و زمانی که اراده کردی هرچی پنیر خامه ای و هر خوردنی دیگه هستو با خوشی و خرمی نوش جان کنی...توکل بر خدای مهربون

آخ جون!!!!
مرسی سلی
میشه همین دعا رو برای آبگوشت و کله پاچه و ششلیک بکنی؟
پنیر جزو علاقه مندی های من نیست

مهرو شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 12:24

سلام
وضعیت شهر ما هم بی نهایت خطرناک شده و ما همچنان میایم سرکار و خبری هم از تعطیلی نیست
.
احیانا شما پنیر باز و خامه باز نیستین
والا یه همچین اشتباهی نمیکردین
الانم به نظرم خامه رو ببرین خونه با مربا بزنین بر بدن
اصلا یه وضعی

سلام
از لج همه خامه رو با نصف نون بربری ریختمشون توی خندق بلا !!!


پ.ن 1
البته با کمک یک لیوان خیلی گنده چای !!!!


پ.ن 2
تا این لحظه همکار هام نیومدن من هم با هماهنگی مدیر قسمت الان دارم بر میگردم خونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد