28

برای بهتر  دیدن  ،  روی عکسهای زیر کلیک راست و سپس    view image  کنید



نرگس خانوم خوشگل   خوش اومدی          

توی سفر کاری   بودم    از بین  گیاه های  رنگ و رو پریده   دور و برم   یه دفعه

چشمم به یه چیز رنگی  خورد

  وایسادم

و

این خانوم خوشگل  خوش عطر اونجا بود

ظاهرا همین موقع هاست که میاد و دنیای خاکستری ما رو زیبا میکنه

به همین مناسبت تبریک می گم به همه نرگس خانومهایی

که توی زندگی آدمهای دور و برشون مثل گل می درخشند

شاعر می فرماید :

نرگس خانوم خوشگله

                                             دل ما رو خوب می بره


نظرات 7 + ارسال نظر
یاسی یکشنبه 28 دی 1399 ساعت 19:22

اره دقیقا همینه...تو ایران ممکنه میوه ها خیلی درشت نباشن ولی عوضش ارگانیک
هستن و طعم و ظاهرشون طبیعیه..از وقتی اومدم اینجا سبزی و میوه خوشمزه گیرم نیومده...با شماره 1 و 2 هم موافقم شدید...

میگم که مونپارناس و مون بلان دو قلو هستند بغلی ها میگن نه !!!
این همه تفاهم روی 1 و 2 مگه میشه؟

Baran یکشنبه 28 دی 1399 ساعت 10:51

نه خیر.مونپارناس نبودم.مون بلان ،شامونی هستم.
سپاس از امید بخشی تون.من هم برای شما آرزومندم.آرزومند سلامتی و خوشی های بسیار و..

یاسی یکشنبه 28 دی 1399 ساعت 07:42 https://jasmin2020.blogsky.com/

سلام
چه عکس قشنگی ...خوشبحالتون...اینجا گل نرگس داریم ولی فقط شکلش مثل گل نرگس وطن خودمونه...عطر و بو نداره!!!

سلام
چیز عجیبیه
در مورد چیزهای دیگه مثل بعضی میوه ها هم همینو شنیدم
میوه هایی با اندازه بزگتر یکدست تر اما نه الزاما به اندازه میوه های ریزو کج و کوله و لک دار و کرموی خودمون خوش مزه
اصلا دیگه معتقد به چند تا چیز شدم بی برو بگرد
1 - اینکه اصلا چیزی به اسم عدالت در این دنیا نیست و قرار هم نیست باشه .اینو اگر بپذیریم ریشه خیلی از تعارضات ذهنی ما با دنیای بیرون حل میشه
2- صفات و ویزگی ها در این دنیا الاکلنگی هستند یعنی اگر از چیزی بیشتر داشته باشی حتما توی چیز دیگری کمتر داری . مگر به گروهی تعلق داشته باشی که اسمشون بدبخت هست که در این صورت در هر خصیصه خوب کفه ترازوت بالا و در هر خصیصه بد کفه ترازوت پایینه
ظاهرا داستان گل و میوه هم جزو گروهیه که ترازو توشون حرف اول رو میزنه !!! یا هیکلن وار غیرتا یختی یا هیکل ندارند و سر تا پا غیرتند (قسمت دومش رو دیگه به ترکی بلد نیستم، ببخشید دو زبانه شد)

پ.ن 1: اینم بگم زمانی که عکس میگرفتم اصلا توی فکر عطرش نبودم با این حرف تو فکر میکنم مغبون شدم که حداقل یک بار هم بوش نکردم ای بخشکی شانس
پ.ن 2: بعضی نرگسهای وطنی به لطف این عطرهای خداتومنی از یک دسته گل نرگس هم خوشبو ترن . من تا حالا یه نرگس خانوم بدجنس و موذی ندیدم همشون مثل اسمشون گلن مگر اینکه خاطرات زمان تحصیلت چیز دیگری بگن ، میگن؟

Baran شنبه 27 دی 1399 ساعت 23:53

به پدرمون کشیدیم آقاوخیلی ممنون و سپاسگزارم.لطف دارین شما.
بله.اتفاقا همین پست خوش تصویر ومعطر احوال ۲۸.می تونه در رده الف و ب.بازخورد فراوان داشته باشه.
والبته که شما خیلی ام خوب .با توضیح و تفسیر. می نویسید.و همچنین کامنت های شما،همیشه خوب و انرژی مثبت بخش اند.
دست شما درد نکنه.

نه والا،نه شاعرام.نه نویسنده.به تشخیص لیلا بانو.رویا پرورم.
با گلها و گیاهان و دارو درخت ها و سبزه و برنجزارو
دشت و دمن و کوه و رود و دریا و آسمون و کفتر و گنجشک و....گفتگو می کنم.وآنچه راجب نرگس بانو عرض کردم.تجسم و حسی بود که ازش دریافت کردم و تو دل ام .به زبان مادری ،قربون صدقه ی لب لوچه ی گل نرگس رفتم

پ.ن ۱ :بله.درست می فرمایید.
پ.ن۲ :با تشکر،از مابقی عکس هایی ام که گذاشتین خوش ام اومد.مرسی از شما.
پ.ن۳:بله آقای همشهری عزیز و گرامی.

رویا پروری از الزامات شاعری یا نویسندگیه
فقط میمونه جاری کردنشون در قالبهای از پیش تعریف شده
هر چند زندگی بدون این قالبها هم عالمی داره
شاعری بدون شعر
نویسنده ای بدون داستان
شبیه خودمی !!!
قبلا هیچ وقت مونپارناس نبودی؟

امیدوارم همیشه روی خوش زندگی رو ببینی

Baran شنبه 27 دی 1399 ساعت 13:20

دست شما درد نکنه ازش عکس گرفتین.انگار تو حال و احوال معط احوالِ خودش بوده.یهو متوجه شده،دارن ازش عکس می گیرن.و انگار تو حالت شُک و خجالت.عکس ثبت شده.که اونقدرررر،صورتش متبسم و دلبرانه اس

احساساتت خیلی ظریف هستن ها !!!!
شاعری یا نویسنده؟
من خودم یه شاعر / نویسنده گمنامم که البته
تا الان یک دو مصرع شعر در فضای وبلاگ سرودم و داستانی هم تا الان ننوشته ام
ولی حس نویسنده / شاعر بودن رو به خوبی دارم



پ.ن 1 :زندگی رو اگر آسون نگیری زندگی بهت سخت میگیره همشهری
پ.ن.2 :خوشحالم از عکسی که گرفتم خوشت اومد
پ.ن.3 نویسنده وبلاگ ابر ارغوانی تویی؟

میله بدون پرچم سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 17:59

soly دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 12:28


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد