11

دوچرخه  .... دوچرخه  ... و باز هم دوچرخه

سرگرمی این روزهای من

هر روز

از 5:30 تا 6:10 صبح

با

هوای تاریک رو به روشنی

با

 خنکی هوا

و

صدای مزخرف مینی بوسهای مزاحم سرویس ادارات و شرکتها

و

دیگر هیچ



نظرات 2 + ارسال نظر
بندباز سه‌شنبه 18 شهریور 1399 ساعت 00:46 https://dbandbaz.blogfa.com/

نمی دونم درباره ی بچه ها چه می شه گفت، اما واقعیت این ه که به ریسکش نمی ارزه. خدایی نکرده اتفاقی بیافته، دیگه قابل جبران نیست.

قابل درکه
از داشته ها باید مراقبت کرد
ولی با بی حوصله گی و افت تحصیلی ناشی از آموزش آنلاین بچه ها چه باید کرد؟

Soly دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 21:25

اون صدای مینی بوسهارو خوب اومدی.
این دفعه وقتی هاپوهای کوچولو رو دیدم دلم یه ذره شد براشون .هاپو حیوون وفاداریه.

1- من هم دوست دارم
ولی حالم از ریزش مو و ادرار و ... اونها بهم میخوره
حیوون هستن دیگه
دست خودشون نیست
توی مطب دامپزشکی دیدم
سگ و گربه های مرض چه کثافتکاری راه می اندازن
به نظرم انواع پرنده نگهداریش منطقی تره اگر چه هوش و
وفاداری سگ . گربه رو ندارن

2 - تازه دیدن رفتگران زحمتکش هر دویست متر به دویست متر
و بوی گند و متفاوت چرخ دستی هر کدوم رو سانسور کردم و ننوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد